Samsung Galaxy A52 5G Zwart

Specificaties 6,5" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
riyakuya 7 april 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A52 5G Zwart

Prima telefoon met een mooi update beleid. Werkt snel, heeft voldoende opslag, erg mooi 120hz scherm, stereo speakers, uitbreidbaar geheugen én een headphone jack.

Pluspunten

• Mooi scherm met 120hz
  • Prima accuduur
  • Update beleid
  • Stereo speakers

Minpunten

• Vrij zwakke trilfunctie
  • Selfie cam matig

-ET- 31 maart 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A52 5G Zwart

Prima midrange telefoon. Komend van een A50 merk ik niet extreem veel verschil hij is iets dikker en zwaarder. Scherm is beter. Qua gebruik ervaring merk ik in snelheid niet heel veel verschil. grote pre vind is de 3.5mm jack en het update beleid. 3 Major releases.

Pluspunten

• 120hz Amoled
  • 3.5mm jack
  • Updates

Minpunten

• formaat

Bow 28 maart 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A52 5G Zwart

Het is een fijne telefoon, ik moest wennen aan de Samsung software. Nu heb ik hem een weekje en hij voelt al vertrouwd. De batterij gaat 1 dag mee bij mij. Het scherm is geweldig. De processor is snel en hapert niet bij games.

Pluspunten

• Scherm
  • Processor
  • Grote

Minpunten

• Samsung software

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy A52 5G Zwart?