€ 165,-
Specificaties Socket 1200 • ATX • Intel B560 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
WinstonedNewbie 11 juli 2021 Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

Dit is een mooi en goed werkend moederbord, ik heb hem samen met de Intel I5-11400F, wat een zeer goede combinatie is, volgens Hardware Unboxed is het een van de weinige moederborden die niet te warm wordt waardoor de performance verslechterd, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooi
  • Goedkoop voor wat je krijgt

Minpunten

• De oranje accenten, maar voor de rest niet storend

Evernote 2 juli 2021 Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

Na een uitstekende ervaring met een ASUS mITX moederbord (STRIX) heb ik weer voor ASUS gekozen voor een ATX build en ben ik weer enorm tevreden met mijn aankoop! Dit is mijn eerste ervaring met het 'TUF' merk en zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Kwalitatief dik in orde (TUF was toch een budget merk?!)
  • Scherpe prijs
  • PCIe 4.0 (GPU en M.2)
  • Uitstekende BIOS
  • Top I/O & Featureset

Minpunten

• Geen heatsink voor het 2de M.2 slot

Layout Score: 5

j.thNewbie 27 juni 2021 Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

De kwaliteit van het moederbord is erg hoog. de prijs is perfect. het design van het moederbord is erg mooi. ook zitten er veel aansluitingen op

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • mooie prijs
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• niks

Layout Score: 4

TWCRay 22 mei 2021 Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

Top moederbord, makkelijk in te bouwen met duidelijke instructies. WiFI is zeer stabiel.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Goede WiFi
  • Easy to build

Minpunten

• Geen gevonden

IngmarinosNewbie 15 mei 2021 Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

Gekocht op 11-5-21 bij Megekko. Ondanks dat ik nog nooit een pc zelf heb gebouwd, was het met dit moederbord erg gemakkelijk. Alles is netjes aangegeven zowel op het bord als in het boekje. Er zit zelfs een RGB-ledstrip in ondanks dat bij kenmerken van niet staat.

Pluspunten

• Goede instructies
  • Makkelijk voor 1st time builders
  • RGB-led-strip

Minpunten

• Bij de kenmerken staat dat er geen RGB in het bordje zit, maar dit is wel zo.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI?