1 review

LG G1 55" Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
TomLGNewbie 2 april 2021 Product gekocht

LG G1 55" Zwart

1 week in bezit. Het beeld is scherp zelfs met het ochtend zonnetje op het scherm. De G1 en de C1 naast elkaar gezien en de G1 is 'brighter' met 'witte' beelden voor de rest merkte ik er persoonlijk met mijn poezelige oogjes er niet heel veel van. Evolutionair, nee

Pluspunten

• Design
  • Hoge kwaliteit
  • Smart Remote
  • OLED
  • Direct goed geprijsd t.o.v. GX 2020

Minpunten

• Er is nu nog geen 55 inch design Soundbar te koop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG G1 55" Zwart?