€ 219,-
Specificaties 6,67" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
Call of Duty 18 augustus 2022 Product geleend

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Toestel van iets meer dan een jaar oud die flink gezakt is in prijs, qua software volwassen en zeer goed kan meekomen! Absoluut de moeite waard.

Pluspunten

• Premium feel
  • 108MP Camera
  • Qualcomm 732G goed voor gamen
  • Energiezuinig
  • 5020mah batterij

Minpunten

• Geen EIS/OIS boven 1080p zonder Gcam

JeffreyGorissen 8 april 2021

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Met dit toestel haal je een Xiaomi toestel in huis waar je veel voor weinig krijgt. Goede kwaliteit en hardware. De batterij is geweldig, en het scherm nog beter! Schiet prima plaatjes voor de keer dat je foto's wilt schieten. Voor meer lees je best de uitgebreide review.

Pluspunten

• 5020 mAh batterij
  • 33 W snelladen
  • OLED
  • 120 Hz
  • 3.5 mm jack
  • Dual sim + uitbreidbaar geheugen
  • Dual speakers
  • IP53

Minpunten

• plastic frame
  • Geen 5G
  • 'slechts' een Snapdragon 732G

AlkoMasterz 21 juni 2021
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.AlkoMasterz schreef afgelopen jaar 8 reviews, waarvan 87% gesponsord.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Telefoons zoals de Redmi Note 10 Pro zijn zeldzaam. Het is misschien wel de beste telefoon die je vandaag de dag onder de 400 kunt krijgen.

Pluspunten

• Premium look en feel
  • 120Hz Super AMOLED-scherm
  • Snelle prestaties, goede thermiek
  • Uitstekende 108 MP en ‘super macro’ camera's
  • Fantastische batterijduur
  • Luide stereoluidsprekers

Minpunten

• 108MP Zoom merk je niet zo veel van
  • Ultragroothoekcamera laat een beetje te wensen over

GlexoSlimSlom 24 april 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Blauw

Mooie specs, mooie prijs, in een mooi jasje. Relatief goedkope telefoon met big d*ck energy zou je kunnen zeggen. Alleen wel eentje die struikelt over zijn eigen grote slurf. Althans in mijn ervaring. Heb de telefoon na 2 dagen gebruik terug gestuurd. Voor meer info, zie de iets uitgebreidere review.

Pluspunten

• Scherm is groot, helder, na mijn mening scherp genoeg
  • Stereo speakers
  • Macro camera beter dan ik had verwacht
  • Telefoon zag er imo goed uit

Minpunten

• Ik kreeg persoonlijk hoofdpijn van het scherm
  • Software te buggy

Katiko 12 mei 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Blauw

Whoow! Wat een telefoon. Top scherm, camera en accu. Dat in combinatie met een goede processor en fijne software maakt het de budgetkoning. Onder de 300 euro is er naar mijn bescheiden mening geen betere. Voor meer info lees de iets uitgebreidere review

Pluspunten

• Camera, 108 mp, macro en selfie
  • Scherm 120 hz
  • Accu en laadsnelheid
  • Miu 12
  • Snel en soepel
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Camera eiland steekt uit

pelletpeti 23 juni 2022 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

In het begin een goede telefoon die op termijn helaas veel bugs begint te vertonen.

Pluspunten

• batterijduur
  • helder scherm
  • prijs

Minpunten

• overzetten oude telefoon niet mogelijk
  • buggy chinese software

Felicia1 26 augustus 2022 Product geleend

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Goud

De vingerherkenning niet altijd goed. Telefoon is fijn in gebruik, overgangen zijn soepel en mooi. Camera heeft kwaliteit, zowel back als front, scherpe foto’s! De camera wil niet altijd opstarten bij gebruik ‘sneltoets’. Tijdens het bellen doet de microfoon het niet altijd goed, zeker niet als hij op luidspreker staat.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Scherm

Minpunten

• Microfoon
  • Sneltoetsen

TweakersFan 21 augustus 2022 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Ik heb deze telefoon gekocht omdat hij bijna alles heeft wat een duurde telefoon heeft. En de software is goed weinig reclame dan vroeger. Super goed telefoon!

Pluspunten

• Goed camera
  • Super vloeiend scherm
  • Leuke kleuren

Minpunten

• Geen 5G
  • Maar 16. MP front camera

Lenah 23 januari 2022 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Blauw

Twee keer per dag opladen. Mensen verstaan mij niet aan de telefoon. Scherm valt weg. Vastlopers. Uitvallen. De accu van mijn Lenovo P2 gaat na drie jaar nog langer mee. Geen grap. Alles geprobeerd. Het enige wat ik nog kan doen om accu te besparen, is de telefoon uitzetten.

Pluspunten

• Helderheid scherm (áls de accu het zou trekken)

Minpunten

• Accu
  • Instabiel

loek6000 3 oktober 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart

Even in bezit, snel weer teruggestuurd, viel reuze tegen t.o.v. vorige Xiaomi modellen. GEEN gespreksopname mogelijkheid, dit in tegenstelling tot mijn vorige Xiaomi telefoons. Geen indicatie dat je een melding hebt met bv. Whatsapp / mail etc. SUPER groot nadeel. Overall geen meerwaarde over mij vorige Xiaomi Mi 9T

Pluspunten

• Stereo geluid

Minpunten

• Geen LED indicatie als je meldingen hebt
  • Telefoongesprek: andere kunnen mij slecht horen als ik handfree bel
  • Geen gespreksopname mogelijkheid (wel met EUROrom) maar hier zit Global op

mregeling 15 maart 2021 Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 64GB opslag Zwart

Prima smartphone, goed scherm, ligt goed in de hand

Pluspunten

• 120hz Amoled scherm
  • 108mp camera
  • Snapdragon 732g

Minpunten

• Nu nog niet in NL te koop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 10 Pro, 6GB ram, 128GB opslag Zwart?