1 review

be quiet! Dark Power 12 750W

€ 183,92
Specificaties 750W (80 Plus Titanium) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Noord27 16 april 2021 Product gekocht

be quiet! Dark Power 12 750W

Prachtige voeding. Bouwkwaliteit spat er van af. Erg lange, maar zeer stugge kabels. Ziet er degelijker uit als mijn vorige Seasonic. Het nut van de switch/key om de 4 stuks 12 V rails (30+30+25+25A) te koppelen tot een single rail, ontgaat mij. Dat is tegenwoordig aardig standaard?

Pluspunten

• Onhoorbaar stil, ongeacht de mate van belasting
  • Bouwkwaliteit
  • Titanium efficiency
  • 10 jaar garantie
  • Prijs/kwaliteit (voor Titanium)
  • Lengte kabels

Minpunten

• Erg Stugge kabels
  • Nut van OC-key/jumper 12V rail('s)?

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een be quiet! Dark Power 12 750W?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite