1 review

Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC 12G (rev. 1.0)

Specificaties Max. 1,837GHz • GDDR6 • 2x DP, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Tomas Hochstenbach - Redacteur componenten 21 maart 2021

Vijf RTX 3060's Round-up - Inno3D, MSI en een Gigabyte-trio

De Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC is in technische zin vergelijkbaar met de Vision OC. Het uiterlijk verschilt wel volledig, dus of je dat mooi vindt is een kwestie van smaak. Beide kaarten presteren weinig opvallend en moeten het van hun scherpe prijs gaan hebben, maar daarover kunnen we op het moment van schrijven - tijdens grote gpu-tekorten - weinig zinnigs zeggen. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
1 review - Pagina 1 van 1
Quinten3004 1 juni 2021 Product gekocht

Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC 12G (rev. 1.0)

Laatst deze videokaart gekocht, en ik moet zeggen dat ik tevreden ben! Ik ben van mening dat de RGB precies genoeg is voor deze kaart. De kaart is ook redelijk stil. Ook bevallen de temperaturen. Ik heb eigenlijk maar een nadeel gevonden aan deze kaart en dat is de kabelpositie.

Pluspunten

• Temps
  • Stil
  • RGB

Minpunten

• Kabelpositie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC 12G (rev. 1.0)?