€ 361,-
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Lucas Visscher 28 juni 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Ik heb 3 van deze monitoren gekocht. Heb ze voor iets minder dan 750 euro (ongeveer 250 per scherm) kunnen krijgen. Voor maximaal 300 euro krijg je een 1440p IPS 165hz paneel met HDR support, een koopje. Het enige minpuntje is de backlight bleeding (vooral linker boven hoek).

• IPS-paneel is zeer goed
  • Dunne randen
  • 1440p kwaliteit
  • HDR zorgt voor prachtige kleuren

Minpunten

• Backlight bleeding
  • 165hz en HDR kan niet

izzet3838 27 april 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Er zijn helaas nog niet veel reviews, maar als jee een monitor van 27" zoekt met ips en high refresh rate is dit een van de weinigen(of de enige).

Pluspunten

• ips
  • prijs
  • freesync premium(g-sync compatible)
  • software(lenovo artery)

Minpunten

• voet kraakt bij kantelen
  • backlight bleeding/ips glow

trekplezier 17 augustus 2022 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

2 gekocht, kutdingen 4x terug gestuurd binnen het jaar vanwege dode pixels.

Pluspunten

• Goed beeld
  • 165hz

Minpunten

• Snel kapot
  • Lelijke poot

SheaderNewbie 3 januari 2022 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Ik heb bij aankoop een vaste groene pixel ontdekt. Dat vond ik opzicht nog niet zo erg want het viel niet echt op. Maar nog geen dag later is er een dooie pixel bijgekomen. De integriteit van heb paneel is gewoon uitermate slecht en daarbij laat ik het retourneren.

Pluspunten

• massieve bouw
  • stevige voedstuk
  • Mooi design

Minpunten

• Snel vatbaar voor vaste en dooie pixels
  • PCB bloodgesteld bij de knopjes

TristanK27 28 augustus 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Uitstekend product voor de prijs. Ik gebruik exclusief displayport en ondervind geen problemen met hdr of 165 hz alles werkt zoals geadverteerd.

Pluspunten

• Goede kleurweergave
  • goedkoop voor wat je krijgt
  • snelle pixel response time voor ips

Minpunten

• ips glow (enkel op donker scherm)

Rvb99Newbie 1 juli 2021 Product gekocht

niet aan te raden na 5 dagen al een dode pixel

Pluspunten

• ips
  • 1440p

Minpunten

• dode pixel
  • goedkope behuizing

boTy 9 juni 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

De goedkoopste high refresh rate 1440p IPS monitor die je kan kopen, maar ik ben er erg tevreden mee. Ik heb 1 dode subpixel (blauw werkt niet) maar door de resolutie valt die niet op. Als ik er nooit expres naar gezocht had had ik hem nooit gevonden.

Pluspunten

• 165hz
  • Scherp
  • Mooi "bezel-less" ontwerp
  • FreeSync

Minpunten

• Voor HDR moet je 'm op 120hz zetten
  • 1 dode subpixel (maar valt niet op)
  • Blauw op de voet (waarom niet gewoon zwart?)

Rickah 30 mei 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Prima monitor. 1440p op 27" ziet er erg goed uit. Ik ben erg teleurgesteld dat er nergens te vinden is dat je niet HDR en Freesync tegelijk aan kan hebben. Let dus op dat de monitor niet werkt als je beide aanzet. Ook is de reactietijd 3ms, niet 1ms.

Pluspunten

• 1440p ziet er goed uit
  • IPS is erg mooi
  • Smalle randen

Minpunten

• 1ms reactietijd vereist concessies.
  • Niet plug&play. Je moet een half uur klooien net de instellingen.
  • De displayport versie is niet geschikt om de volle potentie te benutten van het scherm
  • De setup guide is waardeloos.

ruud852 12 mei 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Scherm valt me zeer tegen. Er staat dat het scherm g-sync compatiable is, echter is dit verre van waar. Wanneer g-sync wordt ingeschakeld flikkert het scherm heel erg en dit leidt erg af. Daarnaast vallen de kleuren mij ook erg tegen voor een IPS-scherm.

Pluspunten

• Hoge refresh rate
  • Hoge resolutie

Minpunten

• G sync werkt niet goed
  • Veel brighnessflicker bij g sync
  • Kleuren vallen tegen
  • Extreme IPS glow

nick12131415 4 mei 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Links boven ips bleeding wat mij wel irriteerde, dus nog 1 besteld. De 2e heeft op exact dezelfde plek ips bleeding (beetje erger zelfs). Nu wel een beetje gewend aan en voor 299 vind je niet 1 met dezelfde specs. 10bit alleen op 120hz, kleuren zijn prachtig.

Pluspunten

• refresh hoog
  • 10bits
  • In hoogte verstelbaar

Minpunten

• IPS Bleeding
  • IPS glow (beetje)
  • Mega voet, maar stabiel

NextGenOscar 28 april 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

Goedkoopste 27'' IPS 1440p 165Hz monitor te koop op het moment van schrijven!

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Lage inputlag [G-Sync Compatible]
  • In hoogte verstelbaar
  • Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
  • Dunne schermranden
  • Mijn exemplaar heeft geen last van bleeding/IPS-glow

Minpunten

• Enorme voet
  • Slechts 1x DP en 1x HDMI
  • Geen ingebouwde speakers
  • Geen ingebouwde USB-poorten

onrajboggie 14 april 2021 Product gekocht

Lenovo G27q-20 Zwart

smoootthhh Dit is mijn eerste monitor van meer dan 60hz, en ik ben er erg tevreden mee, mooie kleuren en hoge resolutie

Pluspunten

• smooth
  • smmooootthh
  • kleuren

Minpunten

• hele grote voet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo G27q-20 Zwart?