Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
BartemNewbie 9 juli 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs

Mooie laptop voor een redelijke prijs, best snel en door goede optimalisatie nooit te weinig RAM, hij is ook zeer stil de fan gaat nagenoeg nooit aan.

Pluspunten

• Snel
  • Bouwkwaliteit
  • Toetsenbord
  • Youtube ads skippen met Touch Bar
  • Geen herrie

Minpunten

• Sommige app's zijn nog niet aangepast voor M1
  • Accu niet te vervangen

exaltion 30 juni 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs

Super apparaat. Sommige developer tools die ik gebruik via de terminal werken niet zonder Rosetta/Backward compatibility. Batterij gaat enorm lang mee.

Pluspunten

• Prestaties
  • Beeldscherm
  • Batterij

Minpunten

• Nog niet alles werkt zonder Rosetta (ik gebruik backwards compatibility voor mijn terminal)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs?