Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
nospam_Z 25 februari 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 256GB ssd, Spacegrijs

Deze m1 Macbook vervangt de macbook late 2013 die het 8 jaar fantastisch gedaan heeft. Dus eigenlijk blind weer een gekocht. Ook dit is weer een geweldige koop, supersnel, stevig, alles netjes geconverteerd. Heel blij

Pluspunten

• Macbook, voelt als premium
  • overzetten van alle gegevens
  • Snel, stil
  • touch id button
  • prachtscherm

Minpunten

• € maar dat is open deur
  • waar zijn de aansluitingen?

Zebby 5 juli 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 256GB ssd, Spacegrijs

Kleine en veelal verbeterde versie van mijn oude MBP 2018. Kinderziektes zijn goed verholpen (fysieke escape en touchid knoppen) en de laptop werkt lekker snel. Accuduur initieel zeer goed, geen last van luide fans. Toetsenbord is een verademing na het 2018 model, en ook het touchpad lijkt fijner te werken.

Pluspunten

• Best een redelijke prijs!
  • Fysieke escape en touchid!
  • Nieuw toetsenbord
  • M1 chip

Minpunten

• Eerste installatie
  • Geen 15 inch
  • Meerwaarde t.o.v. M1 Air
  • Maar 2 USB-C...

Jinsoku 10 januari 2022 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 256GB ssd, Spacegrijs

Laat ik de review beginnen met: Beste laptop die ik ooit gehad heb. Ik heb heel wat laptops versleten, maar deze is echt top, batterij duur is enorm lang, draait alles vlekkenloos en ziet er goed uit. Werkt erg fijn met het Eco systeem van Apple.

Pluspunten

• Mooi design
  • Razend Snel
  • Continuity in Apple Ecosysteem

Minpunten

• Aan de prijs, maar dat is Apple.

BartemNewbie 9 juli 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs

Mooie laptop voor een redelijke prijs, best snel en door goede optimalisatie nooit te weinig RAM, hij is ook zeer stil de fan gaat nagenoeg nooit aan.

Pluspunten

• Snel
  • Bouwkwaliteit
  • Toetsenbord
  • Youtube ads skippen met Touch Bar
  • Geen herrie

Minpunten

• Sommige app's zijn nog niet aangepast voor M1
  • Accu niet te vervangen

exaltion 30 juni 2021 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Spacegrijs

Super apparaat. Sommige developer tools die ik gebruik via de terminal werken niet zonder Rosetta/Backward compatibility. Batterij gaat enorm lang mee.

Pluspunten

• Prestaties
  • Beeldscherm
  • Batterij

Minpunten

• Nog niet alles werkt zonder Rosetta (ik gebruik backwards compatibility voor mijn terminal)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2020 M1, 16GB ram, 8-core GPU, 256GB ssd, Spacegrijs?