Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
EriC4C 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Vervanging van het oude cilinderslot door de Bold SX-33 en koppeling met app waren snel en eenvoudig te doen. Automatische activering van het slot bij nadering (Beta-functie) werkt fijn, maar zou sneller mogen reageren. Bluetooth koppeling is niet altijd probleemloos. SKG*** onder voorwaarden die niet op de website staan vermeld!

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Gebruiksvriendelijke app
  • Geen sleutel meer nodig

Minpunten

• Telefoon altijd meenemen
  • Bluetooth werkt niet perfect
  • SKG*** alleen onder voorwaarden!

Kwaliteit Score: 4

Idm78 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Degelijk slot met 3 sterren keurmerk, technisch goed uitgewerkt en geen ouderwetse sleutel meer nodig.

Pluspunten

• Degelijk slot, 3 sterren veiligheid
  • App werkt goed en snel
  • Slot ook te openen met pincode
  • Geen directe verbinding met internet dus lastig te hacken

Minpunten

• Pincode zichtbaar in App van gasten
  • Wat als Bold wordt overgenomen of failliet gaat?

_Richie_ 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Smart lock voor een aangename prijs (rond de 165 eur). Installatie was erg gemakkelijk (zelfde als een cilinder vervangen). Koppeling met de app is gemakkelijk. Past op mijn krukbediend 3 punts slot!

Pluspunten

• Makkelijke installatie (10min)
  • Compatibel met krukbediend 3 puntsslot!
  • Geen sleutel meer nodig!

Minpunten

• App met auto-activatie vreet batterij

Kwaliteit Score: 3

jurgenvdpol 28 januari 2021 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Na tweede poging er goed product

Pluspunten

• Openen met bluetooth werkt goed.
  • Goede materiaal kwaliteit
  • Handige pincode
  • Goede controle over wie toegang heeft.

Minpunten

• Onveilig bij deur met brievenbus

Stevie B. 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Gekocht bij iBood om zo geen sleutel meer te moeten meenemen bv. bij het uitlaten van de hond. Het slot monteren was erg makkelijk, het openen en sluiten gaat goed, soms wel wat traag vooraleer de Bluetooth connectie werkt.

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen
  • Makkelijk in gebruik
  • Geen sleutel meer nodig

Minpunten

• Smartphone niet vergeten
  • Soms wat trage connectie
  • Prijzig

Mexel 13 april 2021
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Mexel schreef afgelopen jaar 3 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Bold Smart Cylinder SX33

Het huis moet slimmer, dat heb ik geweten en mijn gezin ook. Als ik aan het klussen ben in de tuin moet ik vaak iets uit de schuur hebben, dan is het makkelijk als de deur van het slot is, of gaat als je eraan komt.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Snel en eenvoudige installatie

lvdwiele 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Ik zag dit slot voorbij komen op Ibood en dacht dat is handig. Ik heb er gelijk 4 besteld om mijn hele huis om te zetten. Ze waren snel binnen en ik kon ze dus gelijk monteren. Monteren was echt makkelijk. Instellen van de app ook. De app werkt prima!

Pluspunten

• App
  • Snelle installatie
  • Makkelijk te delen met andere

Minpunten

• Automatisch unlocken nog niet optimaal

Mexel 13 april 2021

Bold Smart Cylinder SX33 + Connect

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Snel en eenvoudige installatie

rustig36 8 januari 2021 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Prima slot en functioneert zoals omschreven op de Bold.nl website. Uitstekende klantenservice. De Bold app wordt regelmatig van nieuwe features en updates voorzien. Buitenknop is onlangs vernieuwd. De auto-activatie werkt gewoon. De Bold connect 'bridge' maakt het tevens mogelijk om het slot te activeren als je niet thuis bent. Super!

Pluspunten

• Makkelijk en snel te monteren
  • Geen sleutels meer nodig
  • Stabiele app voor iOS en Android
  • Perfecte klantenservice

Minpunten

• Verlengstukken in een andere kleur

arjan.dejongh86 9 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Prima slot en goede service! Handig... Sinds een maand in eigendom en het werkt goed. Ben er erg tevreden over. Tevens levert Bold goede service. Slot zat vast door probleem in mijn cilinder en men stuurde een engineer om het te repareren. Erg fijne communicatie. Aanrader

Pluspunten

• Zonder sleutels de deur uit
  • Voelt stevig aan
  • Goede service van leverancier Bolt

Minpunten

• Auto-activatie werkt vaak niet gelijk
  • IOS veel push meldingen
  • Kan niet van grotere afstand openen

gCassy 7 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Over het algemeen goed werkend smartlock, echter goed opletten bij de installatie: de verlengstukjes zijn vrij broos en breken bij het sterk aanschroeven. Voordeel is dat er nog steeds aan de deurknop gedraaid moet worden en dus de batterij hierdoor lang meegaat. Nog geen integratie met Google Home/Nest.

Pluspunten

• Handig
  • Goed concept

Minpunten

• Broze verlengstukken
  • Niet robuust
  • Geen integratie mogelijkheden

jer_men 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Eenvoudige installatie van het slot. Auto-unlock slot dient sneller te openen.. Slot werkt verder verder goed, is van een goede kwaliteit en fijn om sleutels thuis te kunnen laten.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Simpele installatie
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Automatisch openen kan beter

Jan Willem2 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Hekel aan sleutels dus slot besteld, in 15 minuten in voordeur gebouwd. De app geïnstalleerd, training sessie voor de familie + Oma. Iedereen geslaagd! Nadeel: Moeilijk te openen met gladde buitenknop als er weinig ruimte tussen de knop en kozijn is. Feedback producent: Andere keuze buitenknop begin volgend jaar.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Goed werkende app
  • makkelijk te installeren
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• (te) gladde buitenknop

Appsforlife 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Installatie is poepsimpel. Makkelijk in gebruik. Auto-open werkt niet zo goed, mag sneller. Al bij al wel een handig slot, die wss op bijna alle deuren werkt!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makkelijk

Minpunten

• Telefoon tegen slot houden om te openen
  • Niet van op afstand te openen (bluetooth only)

Melo-oncas 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

App downloaden en koppelen van het slot aan je telefoon gaat heel gemakkelijk. Werkt heel fijn en handig dat er een backup in zit voor als je je telefoon bent vergeten of dat je telefoon leeg is.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Simpel te installeren
  • Veilig

Minpunten

• Niet goedkoop maar dan heb je wel wat

m.zielvanveen 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Prima product. Verrekte handig als je met volle handen voor de deur staat. Geen geklooi mee met sleutels. Goede kwaliteit

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • Makkelijk anderen toegang geven
  • Krijgt een melding als iemand slot activeerd

Minpunten

• Misschien wat prijzig

a329815019 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Slot ziet er stevig uit. Had mijn oude slot direct vervangen met deze. Pin code werkt goed, maar je moet niet te snel draaien. Auto activatie had ook beter gekund. Ik dacht dat je in de buurt van de slot dat die automatisch ontgrendeld is maar niet.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Handig in gebruik
  • Veilig

Minpunten

• Prijzig
  • Pin code invoeren langzaam

Sootyhippo 6 november 2020 Product gekocht

Bold Smart Cylinder SX33

Eenvoudig te installeren slim slot. Oude cilinder eruit en de nieuwe er in. Instellen van de app is kinderlijk eenvoudig, en de configuratie van het slot ook.

Pluspunten

• Stevig

Minpunten

• Knop buiten is wat glad.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bold Smart Cylinder SX43?