Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
www.outer 6 februari 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Apparaten zien er netjes en rustig uit, geen verplichte app voor configuratie, een van de betaalbaardere WiFi 6 mesh systemen met wireless backhaul. Voor mij de reden om dit aan te schaffen. Paar kleine minpuntjes.

Pluspunten

• Geen verplichte app
  • Prima design van de kastjes om ze in het zicht te plaatsen
  • Wireless backhaul

Minpunten

• Snoeren voeding te kort om ze op een kast te plaatsen
  • Geen 3 jaar gratis netgear armour maar slechts 30 dagen

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4

timiro 1 september 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK352 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (2-pack)

Afgelopen weekend de ORBI RBK352 gekocht en geïnstalleerd (1 router en 1 satelliet, voldoende voor mijn huis). De installatie middels de app wijst zichzelf. De app is niet supersnel, maar de installatie verliep probleemloos. Bereik en snelheid door het hele huis is uitstekend, aanzienlijke verbetering tov de oude AP.

Pluspunten

• Uitstekend wifi bereik en snelheid
  • Prima design voor in de woonkamer
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Opdringerige Armor security functionaliteit

stevens20 17 augustus 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Vandaag binnengekomen en gelijk geïnstalleerd. Orbi in serie bedraad aangesloten. 1router, 2satelieten achter kpn v12 box, wifiloze-routermodus (gateways moeten resetten) Geïnstalleerd via de app. Zeer eenvoudig, app heeft basale functies, webomgeving geeft meer mogelijkheden Armor gelijk uitgezet, is maar 30 dagen en opdringerig. Uitgebreide review volgt nog Ben zeeeer tevreden

Pluspunten

• Installatiegemak
  • Binnen overal maximale snelheid (200/200)
  • Achter in de tuin (11m+4m binnen) maar 20% verlies
  • Zendvermogen lijkt veel meer te zijn dan v12 box van kpn
  • Eindelijk overal stabiel bereik!!!(geen 4g rekeningen meer)
  • Oogt stevig
  • Alleen lampjes bij problemen
  • Satelieten bedraad (serie en parallel) en draadloos of mix aan te sluiten

Minpunten

• KPN box eerst moeten resetten (ligt niet aan Orbi zelf)
  • App is wel erg minimaal
  • 2 satelieten is hier overkill (ligt niet aan Orbi zelf)
  • KPN tv kastje nog niet in het netwerk gekregen (ligt niet aan Orbi zelf)

henedNewbie 4 juli 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Snelle en eenvoudige installatie. Ingesteld als AP (ethernet backhaul) op een connect box. Uitstekende wifi-dekking in huis. Speedtest Ookla en ziggo geeft ca. 390/40 aan. Stabieler dan voorheen tp-link archer c2300.

Pluspunten

• installatie eenvoudig via app
  • goede snelheid
  • Uiterlijk
  • degelijk

Minpunten

• relatief hoge prijs
  • Bereik buiten huis zou beter kunnen

Reptillian77 4 juli 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK352 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (2-pack)

Ik wilde Wi-Fi 6 hebben dus hebt mijn UniFi systeem verkocht. Snelheid is wel beduidend beter met browsen. Maar dat is alleen op de begane grond. Ik heb betonnen vloeren en daar heeft deze Orbi wel moeite mee om vol signaal te behouden boven. Binnenkort eentje voor boven bestellen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Instellen
  • Geen UTP nodig om meerdere Orbi's te koppelen
  • De Orbi app op je telefoon
  • Toegangscontrole vind ik wel een hele mooie optie. Nieuwe apparaten kunnen dan niet met je netwerk verbinden als ze je wachtwoord weten.
  • Wi-Fi bereik is toch beter dan met mijn oude Synology UniFi systeem. Nu heb ik wel bereik in de schuur buiten door een betonnen muur en sandwichpanelen heen.,

Minpunten

• Stekker is te groot
  • 30 dagen Netgear Armor. Voor deze prijs had dat een jaar mogen zijn.
  • Kan niet zoals bij UniFi de ledjes laten branden. Dus als je meerdere Orbi's zou hebben dat je dan via de app eentje kan laten oplichten zodat je weet welke het is.
  • Ik wilde de regio op Korea zetten van de draadloze instellingen. Nu brand de satelliet de kleur magenta. Zijn verbinding verloren met de router.

footoo 20 juni 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Ik heb een Ziggo 500/40 abonnement. Draadloos deze snelheid alleen dichtbij de router. Bij de satellieten ongeveer 230/40. Bekabelde aansluiting van de router naar pc slechts 93/40. Ook de satellieten via ethernet geeft die lage(re) snelheid. Op de Engelstalige community van Netgear zijn hier meer klachten met andere Orbi's. Retour!

Pluspunten

• Aantal ethernet poorten
  • Aansluiten

Minpunten

• Alleen maximale snelheid bij router
  • Snelheid ethernet slecht

Boreth 25 januari 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Het is Netgear gelukt om een Wifi mesh systeem te produceren dat slechter is als een Experia box. Gekocht omdat de Wifi van de Experia niet verder rijkt dan de kamer waar hij staat. Waar de Experia nog 82/91 haalt , komt de Orbi tot 42/19 aan de router zelf.

Pluspunten

• Mooie verpakking
  • Degelijk gebouwd
  • Kon geretourneerd worden

Minpunten

• Snelheid?
  • Kan client niet vinden op 5 m
  • Zonder client blijft de App hangen
  • Factory reset 30 sec niet 7
  • Instructies niet correct
  • Sommige instellingen zijn alleen online te veranderen

2thepointNewbie 16 januari 2021 Product gekocht

Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)

Dit is een redelijk goedkope oplossing voor een WIFI6 netwerk (802.11AX). Het is de goedkoopste serie uit de ORBI reeks. Voor mijn rijtjeshuis met 3 verdiepingen werkt het perfect! Set-up makkelijk, snelheid: overal in huis mijn maximale ISP snelheid. In router modus geïnstalleerd op een Ziggo verbinding.

• Setup
  • Prestaties
  • Uiterlijk (als je een AP in het zicht plaatst)

Minpunten

• nog niet gevonden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Netgear Orbi RBK353 AX1800 WiFi 6 Dual-band Mesh System (3-pack)?