Niet beschikbaar

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
MjammiNewbie 28 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Je krijgt bij het horloge alleen de oplader. De knopjesbediening vind ik onhandig. je kunt maar voor 3 functies kiezen. Het bandje zit niet prettig en de maat aanpassen is omslachtig. Het horloge is spatwaterdicht. Pluspunten zijn het personaliseren van je horloge qua achtergrond en instellingen en de lange batterijduur.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Aanpasbare achtergrong

Minpunten

• Onnauwkeurige metingen
  • Onprettig bandje

EstherTielNewbie 16 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Een mooi horloge, ik vind het design prachtig! .

Pluspunten

• design
  • lange batterijduur
  • handige app

Minpunten

• snijdend bandje
  • geen gebruiksaanwijzing
  • metingen niet altijd secuur

ljan1977 16 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Dit hybride horloge is wat mij betreft een enorm mooi en functioneel exemplaar. De batterij gaat lang mee. Nadeel is dat je telefoon altijd in de buurt moet zijn om meldingen te ontvangen want het werkt alleen op bluetooth en niet op wifi zoals de smartwatches wel meestal doen.

Pluspunten

• batterijduur
  • polsband makkelijk verstelbaar
  • goede combinatie horloge en smartwatch
  • mooi design

Minpunten

• geen wifi dus telefoon moet in de buurt zijn
  • stappenteller is iets te enthousiast

19Michelle86Newbie 14 juni 2021 Product gekregen

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Mooie smartwatch. Mooi design. Ik draag het horloge de hele dag en het is niet zwaar aan je arm te dragen, dus je merkt amper dat je horloge om hebt. Als stukje gaat lopen, houdt wat je hartslag is en wat je route is. En hij houdt je slaap bij.

Pluspunten

• Design
  • Stappenteller
  • Houdt slaap bij

Minpunten

• Geen spelletjes
  • Geen beschrijving

babybecca 4 juni 2021

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Wat een superchic horloge is deze hybride smartwatch. Hij ziet er erg mooi uit en sinds ik hem heb ontvangen is hij niet meer afgeweest. Dit horloge kan de basic smartwatch functies doen zoals hartslag, slaap, weer, whatsappberichten, mail, timer, alarm. Dat is voor mij voldoende.

Pluspunten

• superchic
  • basic smartwatch functies

Minpunten

• geen instructieboekje
  • geen gps

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)?