1 review

Samsung Galaxy Tab S7+ 5G (8GB, 256GB intern) Brons

Specificaties 12,4" • 2800x1752 • 256GB • Android 10.0 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Samsung Galaxy Tab S7(+) - Ultieme Android-tablet blijkt geen werkpaard

De Samsung Tab S7 en S7+ zijn twee vergelijkbare tablets, maar van verschillende groottes. Ze moeten de strijd aangaan met de iPad Pro en je leest hier hoe ze het er vanaf brengen.

171 4 okt '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
GJV63 13 augustus 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Tab S7+ 5G (8GB, 256GB intern) Zwart

In de praktijk zijn er best veel verschillen tussen de S7+ en de S6. Ook is de tablet niet goedkoop maar afgezet tegen mijn gebruik en de meerwaarde voor mijn dagelijkse bezigheden voor mij wel een goede investering.

Pluspunten

• Zeer goed scherm
  • Goed keyboard en cover
  • Veelzijdigheid DEX
  • Webcam lange zijde
  • OneUI en hierin OneDrive integratie

Minpunten

• Spiegelend scherm bij buiten gebruik

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S7+ 5G (8GB, 256GB intern) Brons?