Dell S2721DGFA Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • Nano IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
BreakingMilan 26 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Ik was in de market voor mijn eerste 1440p scherm, en kwam al snel op deze, en wat ben ik blij dat ik deze gehaald heb, kwam hiervoor van een 1080p tn paneel, dit is toch wel een flinke stepup

Pluspunten

• 165Hz 1440p 1MS, wat wil je nog meer?
  • Mooie 3way edge to edge
  • 4 USB Ports

Minpunten

• HDR is super slecht

olovv100Newbie 24 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Na maanden gezocht te hebben naar een nieuwe monitor is het uiteindelijk deze Dell geworden, wat een geweldige monitor. Hij combineert alle juiste specificaties met een strak design. Door het 10 bit paneel zijn de kleuren geweldig.

Pluspunten

• Hoge bouwkwaliteit
  • Fantastische kleuren
  • 10 bit paneel
  • 165HZ
  • Freesync en g-sync

Minpunten

• Sommige vesa mounts zijn iets lastiger te installeren

Yellax 4 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Heb de monitor nu enkele dagen en tot op heden zeer tevreden. G-sync werd meteen gedetecteerd en de kleuren zijn echt heel mooi vergeleken met Dell S2417DG met een tn paneel. Heb een icc bestand gebruikt om mijn monitor te kalibreren. Moet nog wel wennen aan 27inch.

Pluspunten

• Mooie kleurweergave
  • G-sync
  • Geen dode pixel of bleed
  • Fijne bediening
  • Mooie monitor zonder gekke dingen
  • IPS, 1ms, 165 Hz
  • Detecteert zelf of mijn laptop of pc aanstaat voor werk / privé

Minpunten

• Moest reset doen wegen Hz weergave bug
  • Scherpte standaard op 50 in plaats van 100

Christarius83 13 januari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Dit scherm nu iets minder dan een maand in gebruik. De vormgeving van het scherm is mooi, geen over the top gamer scherm, RGB verlichting uit te schakelen. De beeldkwaliteit is top, een prima vervanger voor mijn U2715H. Het scherm wordt direct als G-sync scherm gedecteerd door de NVIDIA software.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stabiel/stevig
  • 165Hz & G-sync compatible
  • Mooi IPS beeld
  • Prima response rate

Minpunten

• Geen displayport daisy-chaining
  • USB-poortjes aan onderkant scherm

Baet 22 december 2020 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Dit is zonder twijfel de snelste ips monitor die ik ooit gebruikt heb. Mooie kleurweergave en prima helderheid. Het contrast is wat aan de lage kant. Door zijn strakke en premium uiterlijk ook geschikt als office scherm, precies wat ik zocht. Bij mijn examplaar geen backlight bleed of uniformity issues.

Pluspunten

• 165Hz, 1ms IPS
  • G-sync Compatible
  • Freesync Premium Pro
  • Degelijke behuizing
  • USB 3.0 hub
  • Gaming scherm zonder kermis toestanden

Minpunten

• contrast en zwartwaarden

knalsmurf 26 november 2020 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Mooi scherm! Via Dell.nl inclusief extra garantie. Ik zat te twijfelen tussen één groot gebogen scherm of multiscreen-setup met deze, geen spijt!. De bezel is smal en de kijkhoek maakt de opstelling van de schermen flexibel. Het zou handig zijn als je dit soort schermen ook zonder monitorvoet kon bestellen.

Pluspunten

• degelijke afwerking
  • g-sync een freesync compatible
  • hoge refresh-rate

Minpunten

• geen speakers
  • bediening knoppen achterkant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell S2721DGFA Zwart?