€ 397,42
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • Nano IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
CMD Master 8 september 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Goede specs, degelijke bouwkwaliteit voor een heel prima prijs. Helaas heb ik de monitor moeten retourneren doordat zowel ik als mijn vrouw vermoeide ogen en hoofdpijn kregen door dit scherm.

Pluspunten

• snel (165hz, responstijd)
  • betaalbaar
  • degelijk
  • fraai ontwerp

Minpunten

• vermoeiend voor de ogen (voor sommige mensen)
  • matig contrast

Gineau 15 januari 2022 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Zeer fijne monitor. Voelt heel snel en vloeiend aan. Kleuren zijn fantastisch. De monitorstand is ook helemaal top. Kan vooral zeer laag(tot pakweg 6 centimeter boven bureau). Backlight bleeding, maar dat is bekend met IPS.

Pluspunten

• 165hz refreshrate
  • 1ms reactietijd
  • IPS kleuren
  • Monitorstand

Minpunten

• Backlight Bleeding

Gamehack 3 november 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Fijne monitor voor zowel kantoor werk als gamen. Is goed afgewerkt.

Pluspunten

• Design
  • 165Hz
  • Aansluitingen

Minpunten

• Menu bediening niet ideaal

gr0bi 5 augustus 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Ik dacht dat 60/75hz naar 165hz toch niet merkbaar is. Tegendeel blijkt waar. Wat een vloeiend beeld! De Dell komt out-of-the-box met goede kleurweergave. De LED aan de achterzijde is uit te zetten mocht je dat willen. Het OSD menu werkt prima na een paar minuten morrelen met het knuppeltje.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Refresh rate
  • Kleurweergave

Minpunten

• Knuppeltje voor OSD is wellicht even wennen

Mystic_Jack 17 juli 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Zeer geschikt voor gaming omdat het een snelle monitor is met een zeer hoge refreshrate van 165Hz. Helaas heeft deze monitor geen sRGB ondersteuning, wat resulteert dat de kleuren wat feller zijn dan de bedoeling is. In HDR modus werkt de monitor in 10bit en gebruikt de DCI-P3 kleurruimte.

Pluspunten

• Zeer geschikt voor gaming
  • Geschikt voor films kijken met HDR
  • Verder wel mooi en goed beeld, zover het te beoordelen is

Minpunten

• Geen sRGB modus, dus niet geschikt voor foto bewerking
  • Geen allround monitor

DylannJS 15 juni 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

De beste monitor die ik tot nu heb gehad, zeker een aanrader! Enige minpuntje die ik heb dat de monitor bij 100% helderheid heeeeel erg warm wordt en dan reageren de bedieningsknoppen aan de achterkant niet meer.

Pluspunten

• Mooi
  • 165hz
  • Kleur weergave

Minpunten

• kan heel warm worden bij 100% brightness

masternick13 19 mei 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

(Monitor: 9/10) Resolutie, diagonaal en refresh rate zijn perfect. Ik kom zelf van een 10 jaar oud, 1080p TN paneel af en ik was bang voor de nadelen van IPS! Heb deze gekocht omdat mijn ogen moe werden tijdens het studeren en om er in games op vooruit te gaan.

Pluspunten

• Kleuren zijn super! (Wel even aanpassen, het groen-niveau was bij mij te hoog)
  • Refresh rate + Response Time (geen ghosting!)
  • Perfecte resolutie + diagonaal (pixel density)
  • Sharpness setting, werkt heel goed!
  • Verstelbaarheid van Hoogte en Oriëntatie
  • Nauwlijks IPS-glow (En dat voor iemand die van een TN paneel af komt)
  • Alle lampjes zijn uit te zetten!
  • DE 'sweet-spot' monitor, geschikt voor iedere gebruiker. Ben 4 jaar aan het zoeken geweest, eindelijk

Minpunten

• Het scherm is door de voet erg diep (net als andere nieuwere monitoren) en komt daardoor verder mijn bureau op dan mijn vorige niet verstelbare monitor
  • Automatisch profiel voor gamen - presets klopt niet voor mijn game (rode tint). Automische profiel is uit te zetten
  • DELL-logo reflecteert licht. (eventueel op te lossen met een permanent stift)
  • Overdrive-setting geeft 'corona's'. Standard setting werkt perfect
  • Monitor is prijzig maar dan heb je ook wat

BreakingMilan 26 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Ik was in de market voor mijn eerste 1440p scherm, en kwam al snel op deze, en wat ben ik blij dat ik deze gehaald heb, kwam hiervoor van een 1080p tn paneel, dit is toch wel een flinke stepup

Pluspunten

• 165Hz 1440p 1MS, wat wil je nog meer?
  • Mooie 3way edge to edge
  • 4 USB Ports

Minpunten

• HDR is super slecht

olovv100 24 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Na maanden gezocht te hebben naar een nieuwe monitor is het uiteindelijk deze Dell geworden, wat een geweldige monitor. Hij combineert alle juiste specificaties met een strak design. Door het 10 bit paneel zijn de kleuren geweldig.

Pluspunten

• Hoge bouwkwaliteit
  • Fantastische kleuren
  • 10 bit paneel
  • 165HZ
  • Freesync en g-sync

Minpunten

• Sommige vesa mounts zijn iets lastiger te installeren

Yellax 4 februari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Heb de monitor nu enkele dagen en tot op heden zeer tevreden. G-sync werd meteen gedetecteerd en de kleuren zijn echt heel mooi vergeleken met Dell S2417DG met een tn paneel. Heb een icc bestand gebruikt om mijn monitor te kalibreren. Moet nog wel wennen aan 27inch.

Pluspunten

• Mooie kleurweergave
  • G-sync
  • Geen dode pixel of bleed
  • Fijne bediening
  • Mooie monitor zonder gekke dingen
  • IPS, 1ms, 165 Hz
  • Detecteert zelf of mijn laptop of pc aanstaat voor werk / privé

Minpunten

• Moest reset doen wegen Hz weergave bug
  • Scherpte standaard op 50 in plaats van 100

Christarius83 13 januari 2021 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Dit scherm nu iets minder dan een maand in gebruik. De vormgeving van het scherm is mooi, geen over the top gamer scherm, RGB verlichting uit te schakelen. De beeldkwaliteit is top, een prima vervanger voor mijn U2715H. Het scherm wordt direct als G-sync scherm gedecteerd door de NVIDIA software.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Stabiel/stevig
  • 165Hz & G-sync compatible
  • Mooi IPS beeld
  • Prima response rate

Minpunten

• Geen displayport daisy-chaining
  • USB-poortjes aan onderkant scherm

Baet 22 december 2020 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Dit is zonder twijfel de snelste ips monitor die ik ooit gebruikt heb. Mooie kleurweergave en prima helderheid. Het contrast is wat aan de lage kant. Door zijn strakke en premium uiterlijk ook geschikt als office scherm, precies wat ik zocht. Bij mijn examplaar geen backlight bleed of uniformity issues.

Pluspunten

• 165Hz, 1ms IPS
  • G-sync Compatible
  • Freesync Premium Pro
  • Degelijke behuizing
  • USB 3.0 hub
  • Gaming scherm zonder kermis toestanden

Minpunten

• contrast en zwartwaarden

knalsmurf 26 november 2020 Product gekocht

Dell S2721DGFA Zwart

Mooi scherm! Via Dell.nl inclusief extra garantie. Ik zat te twijfelen tussen één groot gebogen scherm of multiscreen-setup met deze, geen spijt!. De bezel is smal en de kijkhoek maakt de opstelling van de schermen flexibel. Het zou handig zijn als je dit soort schermen ook zonder monitorvoet kon bestellen.

Pluspunten

• degelijke afwerking
  • g-sync een freesync compatible
  • hoge refresh-rate

Minpunten

• geen speakers
  • bediening knoppen achterkant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell S2721DGFA Zwart?