Specificaties 13,3" • 2560x1600 • 512GB • Overig - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Overig - Reviews van je medetweakers - PiJuice, HomePod Mini, Edifier G2000 en meer

De redactie van Tweakers test jaarlijks een groot aantal producten, maar de community bespreekt er nog veel meer. Wij lichten er maandelijks een aantal uit.

12 3 jan

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
redherring 15 januari 2021 Product gekocht

Apple MacBook Air 2020 M1, 8GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Zilver

Heerlijk snelle laptop, met een fijn toetsenbord, helder scherm en mooi geluid uit. Gekocht als vervanging van mijn MacBook 2016 12". Die ene inch voegt wel meer gewicht toe en een duidelijk groter scherm. Dat vind ik ook wel nadelen; het kleine en lichte is er nu een beetje vanaf.

Pluspunten

• mooi!
  • snel
  • mooi scherm
  • had ik al snel gezegd ?
  • mooi helder geluid
  • 2x Usb C is (ruim) voldoende
  • super snel ingesteld na opgeven Apple-Id.
  • Touch ID is BRILJANT. Hoe heb ik zonder gekund ?

Minpunten

• zwaarder MacBook 12"
  • groter dan MacBook 12"

tonnert 10 januari 2021 Product gekocht

Apple MacBook Air 2020 M1, 8GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Zilver

De perfecte laptop? Sinds zaterdag 9 januari een nieuwe aanwinst in huize Tonnert; een M1 MBA met 16 Gb RAM en 512 Gb SSD. Wat een fantastisch machientje zeg! Alles wat ik er tot nu toe tegenaan gooi, draait supersnel. Zelfs Parallels met Windows on ARM :-).

Pluspunten

• Degelijk maar elegant vormgegeven
  • Fijne input; toetsenbord en trackpad subliem
  • Super, super snel

Minpunten

• Ietwat aan de kleine kant
  • 2 x poorten aan 1 zijde van de laptop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2020 M1, 8GB ram, 8-core GPU, 512GB ssd, Zilver?