Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 128GB opslag) Blauw

Specificaties 6,5" • 1600x720 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
MCP cloud 23 oktober 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart

Op mijn Samsung Note 4 zat android 6 op en naar tijdje een Custom rom erop te hebben wat ook niet alles was. Heb ik besloten om weer een Samsung te kopen.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Android 10
  • Camera's 4
  • Scherm formaat
  • Werk 4GB en Geheugen 64GB
  • Menu's werken makkelijk

Minpunten

• Geen Amoled scherm

sanderrink 24 februari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 64GB opslag) Zwart

Fijne telefoon met lange accuduur en redelijke camera. Heb er 1 prive en 1 voor mijn werk. Minder tevreden over het feit dat de telefoons geen nieuwe security uopdate meer hebben gekregen sinds september 2020. We zijn bijna een half jaar verder!

Pluspunten

• Accuduur
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Updatebeleid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy A21s (4GB intern, 128GB opslag) Blauw?