€ 115,-
Specificaties 850W (80 Plus Gold) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ricknr9 21 april 2022
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.ricknr9 schreef afgelopen jaar 3 reviews, waarvan 100% gesponsord.

MSI MPG A850GF

Ik ben zeker tevreden over de MSI MPG A850GF. Op alle fronten voldoet ie aan mijn verwachtingen en dat is ook wat ik graag zie bij een PSU: de noodzakelijke kabels moeten aanwezig en voldoende lang zijn, de PSU moet stil zijn en het moet er niet te fancy uitzien.

Pluspunten

• Japanse condensatoren
  • voldoende vermogen

Minpunten

• stugge kabels

Apollo0GNewbie 10 september 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Geweldige prijs-kwaliteitverhouding, 850w psu voor 100 eur is een van de beste keuzes die je hebt, ook volledig modulair. Jammer dat de pcie-kabels in serie zijn geschakeld.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • goede prijs
  • volledig modulair

Minpunten

• pcie-kabels in serie geschakeld

Jan12Newbie 1 augustus 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Super quiet, even under load while pushing a RTX 3080. I trust MSI products and took a leap with this one, but it is worth it. My only minor gripe is it was slightly confusing connecting the mainboard and CPU cables to the PSU - where this is usually straightforward.

Pluspunten

• Cables
  • Power
  • Design

Minpunten

• No

Midasvd 15 juli 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

PSU met het gouden label, dus je weet wat je kan verwachten. Ik heb deze nu een kleine maand en tot nu toe ben heel tevreden. Voor de prijs had ik wel iets meer verwacht van de kabels (iets langer en soepeler), maar ik heb alles kunnen aansluiten.

Pluspunten

• Modulair
  • Relatief stil
  • Tasje voor de rest van de kabels

Minpunten

• Kabels net iets te kort
  • Kabels niet super soepel

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 3
AyoyoNewbie 18 juni 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Goed product, alles is duidelijk, alleen kabels zijn niet zo flexibel.

Pluspunten

• hoge kwaliteit

Minpunten

• kabels

Repeace 25 april 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Gekocht om mijn msi build mee af te maken. Goede kwaliteit , aansluitingen zijn duidelijk. kabels hadden wel wat flexibeler gemogen.

Pluspunten

• Modulair
  • Duidelijk

Minpunten

• Kabels niet flexibel

m-designz 16 januari 2022 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Mijn nieuwe pc bestaat uit meerdere msi componenten, daarom en vanwege de garantie, modulair en aantal watt voor deze gekozen.

Pluspunten

• Geen rgb
  • Doet wat het moet doen

Minpunten

• Geen cable sleeves

koen1911 25 oktober 2021 Product gekocht

MSI MPG A850GF

Ik had voorheen geen idee dat MSI ook aan voedingen deed. Online opgezocht, vrij duidelijk: degelijke, goed gebouwd product. 10 jaar garantie, dat zegt genoeg. Japanse capacitors, dus een goede kwaliteit! Grootste voordeel voormij: geen RGB, gewoon een 'stealthy' design, met een (in mijn geval) geruisloze fan.

Pluspunten

• Volledig modulair
  • Mooi design, geen kermisverlichting
  • 10 jaar garantie
  • Aansluitingen duidelijk (welke connector moet waar)

Minpunten

• Nog niks ontdekt!

UndercoverNLNewbie 23 augustus 2021 Product gekocht

MSI MPG A850GF

There isn't really much to tell about a PSU. It works great due to being a modular PSU. But just like all MSI products everything works as expected and I never had any problems with it. Also, for an affordable price with good support included!

Pluspunten

• Price
  • Modular
  • Quality

Minpunten

• None

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI MPG A850GF?