Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw

Specificaties 6,5" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: Excellent

Review - Samsung Galaxy S20 FE 5G - Niet alleen voor fans interessant

De Galaxy S20 FE is een betaalbare toegift in de S20-serie. 'High-end voor minder'-phones zijn er meer en of de S20 FE een goede keus is, zie je in deze review.

135 16 dec

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Verona27 13 januari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw

Voor een goede prijs aangeschaft bij abonnement (totaal 239 euro), en in vele opzichten een goede aanschaf. Net ontwerp, prima camera's, werkt vlot en heeft een mooi scherm. Batterij is echter ver ondermaats. Had hiervoor Sony XZ2 (3180mAh) en die heeft na 2 jaar vergelijkbare batterijduur (terwijl Samsung 4500mAh heeft).

Pluspunten

• Scherm
  • Ontwerp
  • Camera's

Minpunten

• Batterijduur

ulerik 29 december 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw

Na de S7 voor deze S20 FE gegaan vanwege goede verhouding prijs en cameraprestaties. De camera is inderdaad erg goed; snelle respons, mooie zoom-functies en zeer stabiele filmervaring met live optische zoom (0.5, 1, 3x). Telefoon is snel en heeft een mooie scherm. De vingerafrduksensor is verslechterd tov de S7.

Pluspunten

• Camera met zoom-functies
  • Snel in gebruik
  • Mooi en snel scherm
  • Accuduur vrij goed
  • Snelle schakeling tijdens het filmen tussen 0,5 (widefield), geen zoom en 3x optische zoom

Minpunten

• Vingerafdruksensor benedenmaats
  • Aanraak-detectie scherm benedenmaats
  • Iets te groot om met 1 hand te bedienen

kai254Newbie 26 november 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw

Heb de telefoon voor 500,- bij tele2 gekocht. 2 dagen in huis en wat feest, hij is erg snel vergeleken met mijn oude Galaxy A50. Helaas heb ik de batterij nog niet goed kunnen testen maar verder heb ik niets aan te merken.

Pluspunten

• Snel
  • 120hz scherm
  • Fijne sofware

Minpunten

• Nog niet gevonden maar zal er ongetwijfeld ook zijn

oef! 25 oktober 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw

Flagship ervaring in budgetverpakking. Stond samen met de Pixel 5 op de shortlist maar vanwege de prijs (€545) en omdat ik 5G toch niet zal missen voor deze gegaan. Merkbaar sneller dan mijn S8 en maakt betere foto's. Het scherm is erg groot, ik kan de bovenkant niet bereiken.

Pluspunten

• Goede camera's
  • 120Hz scherm scrollt vloeiend
  • Werkt lang op een acculading
  • Robuust gebouwd

Minpunten

• Front camera lijkt te glimmen onder bepaalde hoeken
  • Camera eiland aan de achterzijde steekt uit
  • Kunststof achterzijde is niet zo mooi
  • Geen headphone jack
  • Fingerprint scanner is ondermaats vergeleken met mijn S8

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB Blauw?