€ 225,-
Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • IPS • 6ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
tcpie 9 december 2021 Product gekocht

Lenovo Q24h-10 Grijs

Mooi beeld, mooi vormgegeven, stevig. Pixeldichtheid helaas toch te hoog. Daardoor voor mij niet te gebruiken op 100% vergroting. Bij 125-150% vergroting is het beeld prachtig scherp, maar verder geen voordeel t.o.v. 'gewoon' 1080p. Hem 'm geretourneerd en ben nu op zoek naar een groter 2k scherm.

Pluspunten

• Robuuste voet (ja echt, als lijkt dat op de foto's niet zo)
  • Mooi beeld
  • Scherm is erg plat
  • Werkt als docking station met USB-c kabel (bijgevoegd)
  • Hoge pixeldichtheid zorgt voor erg scherp beeld

Minpunten

• Pixeldichtheid is dusdanig hoog dat alles te klein is voor mijn ogen

JorritCraw 28 november 2021 Product gekocht

Lenovo Q24h-10 Grijs

Deze monitor aangeschaft omdat ik een monitor wilde die mijn laptop kon opladen. Het is een erg fijne monitor, beeld en kleuren zien er prima uit. Wel werkt het instellingen systeem een beetje apart en zijn de luidsprekers erg matig. Voor 200 euro een koopje

Pluspunten

• Een kabel tussen laptop en monitor
  • Prima beeldkwaliteit
  • Goedkoop
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Matige luidsprekers
  • instellingen systeem niet heel fijn

musback 16 september 2021 Product gekocht

Lenovo Q24h-10 Grijs

Perfect thuiswerkscherm als je laptop via USB-C kan opladen + video/audio-out ondersteunt! De scherpe prijs is top. Had'm 4.5 sterren willen geven, maar dat gaat niet :-) Nu heb ik nog maar 1 kabel aan m'n laptop hangen. Deze verwerkt beeld, geluid, USB apparaten én last but not least: laden.

Pluspunten

• 1440p/75hz
  • 80 Watt laden via USB-C
  • Mooi slank ontwerp, Ideale clean desk monitor
  • Extra USB poorten
  • Springt snel in stand-by zodra USB-C kabel losgetrokken is
  • Prijs (!)
  • kantelbaar (y-as)
  • Extra HDMI-in + Displayport-in zijn handig!

Minpunten

• Blikkerige ingebouwde speakers (maar ik sluit 2.1 set aan via ingebouwde 3.5mm...)
  • Plastiekje om kabels te beheren brak meteen af bij mij :-) Dus voorzichtig mee zijn
  • Menu is wat vaag + even wennen.
  • Prima kijkhoeken, maar héél klein beetje backlight dim in de zijkanten.
  • Niet in hoogte verstelbaar

theblindman 29 juni 2021 Product gekocht

Lenovo Q24h-10 Grijs

Een mooi beeldscherm dat niet optimaal werkt icm een Mac. Het beeldscherm stopt op willekeurige momenten met het opladen van een aangesloten Mac. De helderheid van het scherm kun je niet regelen met de Mac. Verder is het een mooi scherm met goed beeld en een dun ontwerp.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Mooi ontwerp
  • Goede prijs

Minpunten

• Compatibiliteit met Macs is matig
  • Beeld uit? Geluid uit
  • Ingewikkelde instellingen/menu's
  • Eén van de USB-A poorten laadt apparaten traag (2 W)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Q24h-10 Grijs?