1 review

ASRock 4x4 box V1000M

Specificaties (HT)PC barebone met AMD Ryzen Embedded V1605B - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Larry4 24 april 2021 Product gekocht

ASRock 4x4 box V1000M

Ik zocht een barebone met 2x RJ45 voor een simpele firewall/server. Klein kastje in meterkast maar moet wel stil zijn. Helaas was een Fanless / AMD 4000U nog niet verkrijgbaar maar deze barebone voldoet voor 300 euro. We gaan het zien of hij 24/7 trekt. (OpenBSD draait er prima op)

Pluspunten

• 2x Ethernet
  • Wall mount
  • Externe voeding (Stil)
  • M2 SSD (<80mm)
  • 2,5" SSD/HD

Minpunten

• Dummy plug nodig voor headless server
  • Geen 80mm SSD mogelijkheid
  • Niet fanless

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock 4x4 box V1000M?