1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
r03n_d 10 december 2020 Product gekregen

Oral-B iO - 9n Wit

Prima tandenborstel, maar zeer hoge prijs. Ik gebruik veel functies niet (bluetooth en een app voor een tandenborstel gaan mij te ver). De borstels hebben een schuine onderkant dus blijven niet staan als je ze er af haalt.

Pluspunten

• Stiller dan voorheen
  • Druksensor waarschuwt bij te hard drukken
  • Veel functies en standen zoals extra gentle, tongue clean etc
  • Verbeterde voet, makkelijker te plaatsen
  • Kleurendisplay (maar is dit nodig?)

Minpunten

• Hoge prijs
  • Bluetooth en app voor mij onnodig
  • Opzetborstels niet vlak aan de onderkant, zodoende kan je de borstels niet neerzetten. Dit maakt het lastiger om met 1 borstel samen te doen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Oral-B iO - 9n Zwart?