1 review

HP 14s-dq1931nd

Specificaties 14" • 1920x1080 • 128GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
liief 2 oktober 2020 Product gekocht

HP 14s-dq1931nd

Stevig klein laptopje voor een mooie prijs. Heb erg lang gezocht naar een laptop voor mijn studie, deze bevalt prima! Verrassend goede kwaliteit voor zo'n prijsje (vergeleken met betere processors). Dit was een "enorme" upgrade voor mij, ookal was mijn vorige laptop destijds duurder en beschikte ook over een i3...

Pluspunten

• mooi prijs
  • stevig gebouwd
  • lichtgewicht
  • beeldkwaliteit is super

Minpunten

• blaast soms hard/veel
  • harde/luide muisklik

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP 14s-dq1931nd?