€ 439,93

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
addictive_rhymz 6 januari 2022 Product gekocht

LG 35WN65C-B Zwart

Als programmeur is het heerlijk om meerdere lappen code naast elkaar open te hebben staan. Daar is dit scherm dan ook erg voor geschikt. Daarnaast speel ik ook games op dit scherm, en daarbij vind ik de beeldkwaliteit toch tegenvallen, ik kan maar moeilijk aan het beeld wennen.

Pluspunten

• Formaat
  • Voet
  • USB hub

Minpunten

• Beeldkwaliteit

Alxndr 28 mei 2021 Product gekocht

LG 35WN65C-B Zwart

Gezien ik veel met grote (brede) spreadsheets en meerdere vensters naast elkaar werk is de breedte van 3440 pixels echt ideaal. In games speelt het ook lekker, alleen jammer dat cut-scenes de 21:9 verhouding niet ondersteunen. Enige nadeel is dat je rekening moet houden met je verlichting ivm de kromming.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit verhouding
  • Fijne bediening dmv joystick onder het scherm
  • kromming voelt zeer natuurlijk aan
  • afmeting en resolutie

Minpunten

• bezels zijn erg dun, dus je krijgt makkelijk vingervlekkenn als je hem op een arm monteert en de positie veranderd
  • joystick heeft vrij veel speling, dus voelt een beetje goedkoop aan
  • formaat went zo snel dat ik zou willen dat het 40" was
  • verlichting achter je moet recht achter je staan, anders krijg je reflectie in een oog wel en het andere niet, wat heel erg vreemd en oncomfortabel aanvoelt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 35WN65C-B Zwart?