1 review

Samsung Galaxy Tab S7 Wi-Fi (6GB, 128GB intern) Zwart

Specificaties 11" • 2560x1600 • 128GB • Android 10.0 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Chris Broesder - Redacteur mobile 2 oktober 2020

Samsung Galaxy Tab S7(+) - Ultieme Android-tablet blijkt geen werkpaard

De Galaxy Tab S7 heeft een 11" scherm met 120HZ-verversingsfrequentie. Dat zorgt voor een soepele ervaring, wat mede mogelijk wordt gemaakt door de snelste soc die voor Android beschikbaar is ten tijde van release. De software draait dan ook soepel en hij is geschikt voor zware taken. Slechts weinigen zullen hun laptop er echter mee willen of kunnen vervangen, ook al is het Book Cover Keyboard op zichzelf een fijn - zij het prijzig - accessoire en krijg je er een handige stylus bij. Voor onderweg en als tablet naast een pc of laptop is hij echter ideaal, maar wel duur. Lees verder »

Pluspunten

• 120Hz-scherm
  • Zeer soepele gebruikservaring
  • Vier prima luidsprekers
  • Stylus inbegrepen
  • DeX-modus heeft meerwaarde met aanwijzer
  • Prima accuduur

Minpunten

• Prijzig, zeker met Book Cover Keyboard
  • Trage lader meegeleverd met te kort snoer
  • Voor de meesten geen laptopvervanger
  • Buigzamer dan gewenst

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Hedgy 1 januari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Tab S7 Wi-Fi (6GB, 128GB intern) Zwart

Ik zocht een high end tablet. De S7+ was wat te duur en leek wat onhandig groot waardoor ik op de tab S7 uitkwam (er is wat gebrek aan concurrentie op de tablet markt). En heb precies wat ik zocht, een grotere en snellere Android device voor op de bank.

Pluspunten

• Snel
  • Samsung dex
  • Prettige pen, ik had niet verwacht dat ik hem zo veel zou gebruiken
  • Goede schermformaat
  • Uitbreidbaar met micro SD tot 1TB
  • Op dit moment is er een xbox deal
  • Geweldige geluidskwaliteit (voor een tablet)

Minpunten

• Weinig concurrentie op de tablet markt
  • Officiële accessoires zijn duur
  • Hoewel het scherm niet slecht is is het toch zonde dat ze niet voor een nog mooier oledscherm gekozen hebben
  • Niet alle apps gebruiken de extra ruimte extra goed

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S7 Wi-Fi (6GB, 128GB intern) Zwart?