1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Zundrium 5 januari 2021 Product gekocht

Razer Blackshark V2 X

Ik heb deze en de duurdere V2 geprobeerd. Deze heeft van mij gewonnen. - Meer padding zodat je oren de speaker niet aanraken - Veel lichter en daarmee comfortabeler - Kwaliteit microfoon is beter zonder de USB soundcard. Tot nu toe de meest fijne gamer headset die ik heb gehad!

Pluspunten

• Erg licht
  • Goed geluid
  • Goede microfoon (Voor een gamer headset)

Minpunten

• Geen USB soundcard

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Blackshark V2 X?