Siemens WM6HXM75NL

Specificaties 1.600 toeren wasmachine met 9kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
haar2381 15 september 2020 Product gekocht

Siemens WM6HXM75NL

Deze wasmachine heb ik bij iBood.nl gekocht, i.c.m. een mooie aanbieding. Dit betrof een aanbieding inclusief warmtepompdroger. De wasmachine ziet er mooi uit, maar het belangrijkste is dat hij goed wast en fijn/gemakkelijk in gebruik is dankzij het overzichtelijke display.

Pluspunten

• was komt er schoon uit
  • stil
  • eenwoudig in gebruik

Minpunten

• geen automatische wasdosering

Wasresultaat Score: 4
Energieverbruik Score: 4
Droogresultaat Score: 3

jaapvdveen 14 september 2020 Product gekocht

Siemens WM6HXM75NL

Mijn vrouw is gek op deze wasmachine! Grote trommel, verlichting, diverse programma's... En de pushmelding op de telefoon wanneer de wasmachine klaar is. Handig, want de piep is niet te horen vanwege de locatie van onze wasmachine. Wat ook opvalt is hoe stil het centrifugeren plaatsvindt.

Pluspunten

• Pushmelding
  • Grote trommel
  • Verlichting
  • Stilte van centrifugeren

Minpunten

• Geen

NoluNewbie 13 september 2020 Product gekocht

Siemens WM6HXM75NL

Beste aankoop ooit, was is nog nooit zo schoon geweest en ruikt lekker fris.Hardnekkige vlekken hebben met deze machine geen enkele kans. Zeer stil, zelfs op de centrifuge stand stoort het helemaal niet. Ik stond eerst wat sceptisch tov het gebruik van de app, maar dit is zo makkelijk.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • gemakkelijk

Minpunten

• geen

4nt1th3usNewbie 12 september 2020 Product gekocht

Siemens WM6HXM75NL

Degelijke wasmachine die tot nu toe alles schoon wast en weinig lawaai maakt. Daarbij heeft hij leuke extra functies (zoals WiFi en trommel verlichting), maar ik heb nog niet alle wasprogramma’s kunnen testen. De bediening is makkelijk en spreekt bijna voor zich. Installatie en aansluiting is ook niet heel moeilijk.

Pluspunten

• Moderne wasprogramma’s
  • Schone was
  • Relatief stil
  • WiFi (homeconnect)
  • Makkelijke en duidelijke bediening
  • Trommel verlichting
  • Grote trommel
  • Robuust

Minpunten

• Geen iDos functie (wat er op zich voor de prijs best op had mogen zitten).

Wasresultaat Score: 5
Energieverbruik Score: 5
Droogresultaat Score: 4
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Siemens WM6HXM75NL?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite