Edifier G2000

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 16 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Overig - Reviews van je medetweakers - PiJuice, HomePod Mini, Edifier G2000 en meer

De redactie van Tweakers test jaarlijks een groot aantal producten, maar de community bespreekt er nog veel meer. Wij lichten er maandelijks een aantal uit.

12 3 jan

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
JimmyMars 12 december 2020 Product gekocht

Edifier G2000

Als je op zoek bent naar een klein kwalitatief goed PC setje met mooi geluid maar er niet te veel aan kwijt wil zijn is dit een no brainer. Had Edifier dit product voor het dubbele uitgebracht had ik het ook geloofd. Lees mijn volledige review!

Pluspunten

• Geluid
  • Formaat
  • Achtergrondlicht
  • Prijs/Kwaliteit
  • Bouw
  • Ontwerp
  • Losse subwoofer aansluiting
  • Bluetooth

Minpunten

• EQ Presets
  • Aan/Uit geluidjes
  • Korte kabels meegeleverd
  • Wel of niet continued?

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5

DigitalD 10 januari 2021 Product gekocht

Edifier G2000

Prima product, zeker gezien de prijs, maar geen topper zoals de Edifier R1280DB. Ik heb ze weer retour gestuurd. Met name het gemis aan bas is de spelbreker wat mij betreft.

Pluspunten

• Design
  • Bouwkwaliteit
  • Lekker compact

Minpunten

• Mager/dun (niet rijk) geluidsbeeld
  • Weinig bas, geen warmte
  • Die gekleurde lampjes voegen weinig toe

yorroy 9 januari 2021 Product gekocht

Edifier G2000

Compacte maar zeer goed klinkende speakers voor dit formaat, het wisselen tussen bronnen is eenvoudig en de volumebediening is goed. De verlichting aan de achterzijde had van mij niet gehoeven maar is een leuke gimmick. Daarnaast vind ik het jammer dat de speakers niet vanzelf uit gaan na bepaalde tijd

Pluspunten

• USB, 3.5mm en bluetooth
  • Goed geluid voor dit formaat
  • Prijs/kwaliteit
  • Subwoofer output

Minpunten

• Korte USB kabel meegeleverd
  • Speakers gaan niet automatisch uit

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier G2000?