Sony KD-48A9 Zwart

Specificaties 48" • Ultra HD • OLED • HDR • 3 tuners - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
uvdsande 15 oktober 2020

Sony KD-48A9 Zwart

De tv heeft fantastisch beeld en geluid. Door het Android OS heb je ontzettend veel applicaties tot je beschikking, waaronder Netflix, Disney+, Spotify, enzovoort. Hier is natuurlijk wel een Google account nodig. Tv is met 48” niet kolossaal. Hoogwaardige kwaliteit, metalen afstandsbediening met veel functies.

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit OLED
  • Goede geluidskwaliteit
  • Veel applicaties door Android OS
  • Top kwaliteit

Minpunten

• Google account benodigd
  • Veel menu opties op verschillende plekken.

Inbrandgevoeligheid Score: 4

Lijnkamp1975Newbie 18 oktober 2020

Sony KD-48A9 Zwart

Heb je geld over voor de ultieme beeld- en geluidbeleving een TV van dit formaat kan bieden? Dan laat Sony zien waar het toe in staat is.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Veel mogelijkheden

• Lage voet

Inbrandgevoeligheid Score: 5

sethcb 15 oktober 2020 Product gekocht

Sony KD-48A9 Zwart

Het beeld en geluid is echt top. Het design is strak en mooi afgewerkt. De prijs had wel iets lager gemogen!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Design

SvanRNewbie 14 oktober 2020
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.SvanR schreef afgelopen jaar 2 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Sony KD-48A9 Zwart

Super moderne en snelle Android TV met perfecte beeldkwaliteit.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Apps

Minpunten

• Vrij prijzig

heldenmNewbie 7 december 2020 Product gekocht

Sony KD-48A9 Zwart

Deze tv gekocht vanwege de goede recensies en vanwege het formaat. T.o.v. mijn 10 jaar oude LCD-LED (40 PF 9703) vind ik de kwaliteit van het beeld toch niet echt met sprongen vooruit gegaan. Het beeld is een stuk donkerder dan voorheen en ik mis toch ook wel de ambilight.

Pluspunten

• scherpte van het beeld
  • de kijkhoek
  • het uiterlijk
  • snelheid van het menu

Minpunten

• geluid is matig, mijn Philips LCD (9703) TV van 10 jaar geleden had beduidend beter geluid
  • kleine knopjes op de afstandbediening
  • prijs/kwaliteit
  • geen hdmi 2.1

FuadmNewbie 29 oktober 2020 Product gekregen

Sony KD-48A9 Zwart

Heerlijke tv. Voelt gelijk als een hele gewenning in huis. Het is een ideale tv voor op de tv kast, mooi design, duidelijke weergaven in settings. Hoog geluids- en beeldkwaliteit. Ten zeerste aan te raden!

Pluspunten

• Strak design
  • Beeld
  • Geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen mooie tv voor op de muur

Graaf1980Newbie 26 oktober 2020

Sony KD-48A9 Zwart

Mijn ervaring met de Sony KD-48A9 is echt een beleving op zich. Ik had een wat oudere televisie ook van Sony uit 2010 een Bravia maar wat een verschil met de modellen van tegenwoordig. het beeldkwaliteit is echt super mooi en en het geluid is mega goed.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • geluidkwaliteit
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• de grote van de televisie

SanderAbTestpanel 25 oktober 2020 Testpanel

Sony KD-48A9 Zwart

Design TV met geweldig beeld en geluid. Het menu en het brede scala aan app zijn makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Zelfs zonder internet kabel werkt de TV pijnloos op wifi. Ook het koppelen van je telefoon om foto's te laten zien aan familie en vrienden is een eitje.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Hogere prijssegment

Linda-Newbie 24 oktober 2020

Sony KD-48A9 Zwart

Zeer goed beeld en geluid. Beeld is haarscherp en het geluid komt uit alle kanten waardoor de Dolby modus een volledige ervaring biedt. Er zijn veel apps beschikbaar en het design is ontzettend mooi.Een nadeel is dat de Ziggo media box vaak wordt vergeten waardoor dit opnieuw moet worden ingesteld.

Pluspunten

• Design
  • Beeld
  • Geluid

• In 1 maand meerdere keren opnieuw de Ziggo media box instellen

pebe1604Newbie 21 oktober 2020 Product gekocht

Sony KD-48A9 Zwart

Enkele weken geleden deze TV gekocht. We wilden de beste kwaliteit Tv van dit moment met OLED en uiteraard een Smart TV. Dat laatste was geen probleem maar we wilden ook geen gigascherm in de huiskamer hebben. Het is immers geen meubelstuk. De max was 50". perfect beeld en geluid.

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Mooi beeld met diepzwart
  • Dun scherm

KH8Newbie 17 oktober 2020

Sony KD-48A9 Zwart

Het beeldscherm zorgt voor haarscherpe beelden. Bij sommige series/films lijkt het alsof je aanwezig bent. Het geluid stelt zich af op de ruimte. Dit geluid is warm en fijn om muziek mee af te spelen. De televisie is een soort tablet meerder apps. De televisie is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • design

Minpunten

• Installatie

Slau81Newbie 16 oktober 2020 Product gekregen

Sony KD-48A9 Zwart

Gebruiksvriendelijk en alle mogelijke opties die hij biedt zijn snel te vinden. Deze OLED biedt een haarscherp beeld met een hoge contrastratio en natuurgetrouwe kleuren. Scènes met snelle bewegingen worden echt helder en duidelijk weergegeven.

Pluspunten

• beeld- en geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Design
  • Bluetooth en wifi
  • Snel besturingssysteem

Minpunten

• Geen draaibare voet

Jorge BNewbie 16 oktober 2020 Product geleend

Sony KD-48A9 Zwart

Super fijne tv, met een erg mooi en scherp beeld!

Pluspunten

• Beeld
  • Gebruiksgemak

AagjaNewbie 16 oktober 2020 Product gekregen

Sony KD-48A9 Zwart

Wat kwam deze testperiode goed uit, ik lig veel op bed omdat ik ziek ben (Corona) dus ik kan volop genieten van een prachtig scherp beeld, mooi geluid, een vreselijk handige afstandbediening die goed in de hand ligt. En die ook alle handige (extra) knoppen heeft zoals bijv. Netflix!

Pluspunten

• Beeldscherpte
  • Geluid
  • Formaat
  • Afstandbediening
  • Mooi dunne tv
  • Prachtig design

Minpunten

• Ik moet hem teruggeven

Mieke4Newbie 14 oktober 2020 Product geleend

Sony KD-48A9 Zwart

Het is gewoon geweldig kijken. Pure kleuren en een hoge contrast. En daarom een zeer realistisch beeld met daarbij vele gemakken zoals één slimme afstandsbeding, Android TV met Google Assistent, Dolby Atmos, platform met ruim 5000 apps, Acoustic Surface geluidssysteem, Voice Zoom etc. Wij hebben een goede keuze gemaakt!

Pluspunten

• rijke kleuren en hoog contrast
  • Acoustic Surface geluidssysteem
  • enorme kijkhoek

Minpunten

• Vaste voet
  • geen aansluitmogelijkheid aan de onderkant

Consulectro 10 oktober 2020 Product gekocht

Sony KD-48A9 Zwart

Zeer dunne rand rondom zichtbaar. Lijkt op de muur geplakt. Verder gekozen vanwege het schitterende Oled scherm. Wat ons verder op valt in positieve zin is de geluidskwaliteit. Ook met voldoende bas wat je niet van veel andere platte TV's kunt zeggen. Het geluid komt uit het scherm! 100% tevreden.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Schitterend geluid.
  • Veel mogelijkheden vanwege de Android besturing.
  • Snelle interface (Ook via internet browser).

Minpunten

• Geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony KD-48A9 Zwart?