Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Back-to-schooleditie - Augustus 2020

In deze back-to-schooleditie van de Laptop Best Buy Guide pakken we het anders aan dan anders en bespreken we meer categorieën dan gewoonlijk.

216 1 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kgevel 18 augustus 2020 Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

Beest van een game-laptop, maakt zo veel herrie dat je de game niet meer kan horen.

Pluspunten

• Snelheid
  • Design

Minpunten

• Herrie onder belasting
  • hé wat?
  • IK ZEI HERRIE!!

thomas1750 23 augustus 2020 Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

We zochten een game laptop 15 inch met een mooie prijs en toch goede bang. Uit eindelijk na lang zoeken deze tegengekomen en het had precies alle specs waar we naar opzoek waren voor maar 999 euro bij bol.com.

Pluspunten

• Specs
  • Uiterlijk

Minpunten

• lawaai
  • warm

Plakjekaas 29 augustus 2020 Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

Deze laptop wordt warm met gamen. De koeling maakt veel lawaai. Dit komt door turbo boosting van cpu. Je kan deze optie minder aggresief instellen. Heb 't zelf nu uit staan. https://www.reddit.com/r/ZephyrusG14/comments/gho535/important_update_to_properly_disable_boosting/ Tijdens gamen wordt laptop 75 graden, koeling 4400 rpm. Boven de 100 fps en alles op high. Netjes.

Pluspunten

• Mooi design
  • Mooi beeld
  • Razend snel
  • Grafisch alles high. 100+ fps

Minpunten

• Warm met turbo boosting
  • Koeler lawaai

jeroenvtec 28 augustus 2020 Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

ok moet kort.. Prima laptop, cooling kan beter qua performance en geluid. loopt verder als een trein. Tweakers review vind ik iets te positief, gezien scherm en prestaties met matige cooling. Blijft echter een beest en aanrader. Tweakers fix all

Pluspunten

• cpu/gpu power
  • prijs
  • redelijk snelle ssd
  • weinig meuk software
  • compleet geleverd
  • Alu scherm behuizing

Minpunten

• cooling
  • wasd keys
  • cpu/gpu power(iets lager dan bij concurrenten)
  • wifi is wat minder dan intel
  • scherm specs (stiekem zelf geen last van)

kwtemp874 1 augustus 2020 Product gekocht

Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T

Prima laptop voor deze prijs. Voor 999,- een top laptop. Hij is enorm snel, maakt wel herrie met gamen, en het scherm is niet het beste wat ik ooit gezien heb maar ik vind het een prima koop voor deze prijs.

Pluspunten

• snelheid
  • prijs
  • uiterlijk

Minpunten

• herrie
  • kwaliteit beeld over hdmi uitgang

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus TUF Gaming A15 FX506IV-BQ123T?