Specificaties Warmtepompdroger met 8kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
PaulatTweakers1Newbie 8 oktober 2020 Product gekocht

Bosch WTW84470NL

Uitgebreid en uitstekend geadviseerd bij BCC Arnhem door Christel en 1 dag na bestelling al geleverd, oude machine meegenomen en nieuiwe aangesloten en proefgedraaid. Standaard 2 jaar fabrieksgarantie met verzekering 3 jaar verlengd. We zijn net begonnen met gebruik, maar de specificaties bevallen ons prima incl. het A+++ energielabel.

Pluspunten

• A+++ energielabel

Minpunten

• Nnb

Stiegl 7 oktober 2020 Product gekocht

Bosch WTW84470NL

Uitstekende droger. Veel sneller dan onze vorige (AEG), stiller en prima droogresultaat. Bij een zware belading kost een droogprogramma ongeveer 20 cent. Het onderhoud is ook eenvoudig, alleen pluizenfilters schoon houden. Hij reinigt zelf de condensor.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Redelijk snel voor een warmtepomp droger
  • Vrij stil
  • Zelfreinigende condensor

Minpunten

• Ik vind die deur een beetje lelijk

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bosch WTW84470NL?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite