Huawei Watch GT 2 (46mm) Titanium (Beige)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel en 29g - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
EGI1965 20 januari 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

De beste smartwatch die ik tot nu tegengekomen ben

Pluspunten

• Batterijduur: gaat meer dan 2 weken mee
  • waterdicht
  • Stevige bouwkwaliteit (beste van alles wat ik gehad heb)
  • bellen via horloge
  • Hartslagsensor kan uitgeschakeld worden

Minpunten

• Geen personalisatie zoals bij Android Wear

TVke 14 januari 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

De ultieme combo van een smart- en sportswatch. Strak zwart design, aangenaam gevoel rond pols en voldoende groot leesbaar scherm Intuitieve bediening via de 2 knopjes meldingen ontvang je op de horloge (oproepen, sms'jes, herinneringen) en sportwatch features zijn eindeloos met doorgedreven rapportage via de app

Pluspunten

• design
  • sports tracking
  • prijs-kwaliteit
  • compatibiliteit
  • app
  • meldingen (sms/oproep)

Minpunten

• te groot voor slaaptracking

jeffrey.jansen 12 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Mooi design, degelijk product.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mooi, stijlvol design
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Iets aan de dure kant
  • Slaapregistratie niet helemaal correct

Julia.ZNewbie 18 april 2020 Product gekregen

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

A new function now is available, Sop2 works. It can show your health situation. I just check, and I got 99 score. It's very good device for current covid-19 situation. Very good.

Pluspunten

• Healthy

Minpunten

• need more fashion color

DriesBrNewbie 12 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Goede watch maar onvoldoende trainingsfuncties

Pluspunten

• Goed design
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Onvoldoende trainingsfuncties

jaloxajiNewbie 26 juli 2022 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Ik had al spijt toen na aankoop Android niet meer ondersteund werd, maar voor mijn gebruik (niets met sport) voldoende. Vandaag gekeken voor een nieuwe watch face bij Huawei en die waren gratis, maar VANAF nu moet voor iedere achtergrond betaald worden. Voor mij heeft dit horloge alle glans verloren.

Pluspunten

• Robuust
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Geen Android
  • Weinig ondersteuning
  • Watch faces niet meer gratis

Rinus.Newbie 30 november 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (46mm) Zilver (Bruin)

Sinds kort in bezit van deze watch.De smartphone functies zijn erg goed en alle notificaties van whatsapp, messenger e.d. worden gelijk doorgestuurd naar mijn telefoon. De integratie met mijn Huawei P30 telefoon is erg goed. De zuurstof meting van mijn bloed is onnauwkeurig en volkomen wispelturig.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt horloge voor een goede prijs
  • Erg goede smartphone functies
  • Prettig in gebruik om mee te bellen

Minpunten

• Onbetrouwbare bloed-saturatie meter
  • De watch oogt wat te groot op mijn pols

gte1978Newbie 11 augustus 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Overall goede watch met lange batterijduur, maar sinds ik Iphone gebruik is hij niet meer te gebruiken voor sport. De GPS is zeer traag en onnauwkeurig... prestatietrends zijn niet meer betrouwbaar.

Pluspunten

• Batterijduur
  • functies
  • kwaliteit

Minpunten

• GPS onnauwkeurig
  • health monitoring onbetrouwbaar

SamDT 19 juni 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Grote teleurstelling. De smartwatch registreet zo goed als alle data inaccuraat, zet je 10 stappen dan telt hij er 30. Idem voor zo goed als alle andere sensoren. Aantal watchfaces heel beperkt en zo goed als onmogelijk om er zelf te uploaden. Er zijn veel betere alternatieven

Pluspunten

• Zit makkelijk

Minpunten

• Metingen nutteloos
  • Beperkt aanbod watchfaces

Jay87Newbie 20 april 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Ik heb dit horloge gekocht voor mijn vader en hij is er zeer tevreden mee. Ondanks dat hij niet heel technisch is aangelegd is dit een fijn horloge voor hem. Het is niet te ingewikkeld. Hij kan er zijn sport prestaties, of moet ik zeggen wandelingen, eenvoudig op bijhouden.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Goeie prijs
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Vind persoonlijk geen logische functie van de 2 knopjes.

MadWolf 17 januari 2021 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (46mm) Titanium (Grijs, Titanium)

Fijne Smart Watch met veel opties die lekker zit, maar niet geheel compleet.

Pluspunten

• Prijs/Kwalliteit
  • Batterijduur
  • Scherm
  • Sport functies

Minpunten

• Wel NFC maar werkt niet
  • Slaaptracking betrouwbaarheid

Lars9009Newbie 22 december 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (46mm) Zilver (Bruin)

Batterij houdt het dan 7 dagen vol met 2 uur hardlopen met gps in een week. Hij zit comfortabel om de pols en ook bij het slapen en sporten geen last van. De hardloop app mist helaas dingen als handmatige interval afstanden of auto-stop functies.

Pluspunten

• Lange batterijduur

Minpunten

• Beperkte workout mogelijkheden

MichaelValee 28 juli 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (46mm) Titanium (Grijs, Titanium)

Sportactiviteiten voor tientallen sporten. Regelmatig updates. Zowel t uurwerk als de software werken snel en stabiel. Tot 500 liedjes op het uurwerk te plaatsen. ( Zelfs met draadloze oortjes). Telefoneren kan perfect ( als je gsm via bluetooth verbonden is).

Pluspunten

• Prijsgunstig
  • Strak en mooi afgewerkt, andere bandjes case of glasbescherming voor een prikje mogelijk
  • Uitstekende accuduur
  • Telefoneren mogelijk
  • Muziek beluisteren tot 500 liedjes
  • Draadloze oortjes/hoofdtelefoon mogelijk
  • Eenvoudige en snelle werking

Minpunten

• Nog geen custom faces mogelijk
  • Geen extra apps installeerbaar
  • Geen gpskaart op t horloge mogelijk

Dennisadr 22 juni 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Alleen te besturen via de software van Huawei. Helaas is de gebruiksvriendelijkheid van deze software niet oke. Het is traag, omslachtig en verre van we gewend zijn van Android en/of IOS. Het product daarom gererourneerd.

Pluspunten

• Design

Minpunten

• Software

ejbfNewbie 17 februari 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Helaas geeft deze smartwatch verkeerde stapafstand weer. Stapafstand is 1,20 meter terwijl wij echt kleine stappen maken. Huawei service daarop is niet oplossend. Je zoekt het maar uit Een afrader dus

Pluspunten

• stappen kloppen

Minpunten

• niet correcte weergave stapafstand
  • afstand weergave niet correct
  • binnen ook onjuiste weergave

miggy19901 30 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Ik ben echt verbaast van het gebruiksgemak en de veelzijdigheid van deze wearable. Het heeft een heel mooi display. Het bedienen van de functies gaat heel gemakkelijk. Wat mij enorm verbaasde is de levensduur van de batterij. Deze gaat gemakkelijk 5 dagen mee.

Pluspunten

• Batterij die heel lang meegaat
  • Goede sportfuncties
  • Meten van stress en slaapanalyse

Minpunten

• Ondersteunt geen Spotify

Joren18Newbie 20 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Hij heeft alles wat ik zocht in een smartwatch. De verbinding met gsm ging vlot. Alles staat goed aangegeven, via de app kan je al de data gedetailleerd bekijken. Ook zeer handig vind ik de mogelijkheid om muziek op de smartwatch te zetten. De batterij gaat ongeveer een week mee

Pluspunten

• Design
  • batterij
  • functies

Minpunten

• weinig keuze tussen verschillende sporten

Wirehub 19 januari 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (46mm) Zilver (Bruin)

De Huawei Watch GT 2 gekocht te vervanging van mijn Amazfit Pace, Voldoet aan mijn verwachting van bijna 2 weken op batterij . Sport 5 keer per week 45 minuten op de MTB met dit Horloge en GPS is goed en acuraat

Pluspunten

• GPS
  • Batterijverbruikt
  • acuraatheid

Minpunten

• scherm kan krasgevoelig zijn

janderlechtNewbie 15 januari 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

-stijlvol, elegant, niet zwaar -uitstekende batterijcapaciteit: 10 a 15 dagen -schat aan info in app -registreert je slaap -barometer, kompas, zaklamp en een functie om je gsm terug te vinden -handig is de wekker -tof: meldingen op je smartwatch -grote nadeel: onmogelijk om zelf apps toe te voegen zoals Spotify

Pluspunten

• elegante smartwatch, soepel aan de pols
  • uitstekende batterijprestaties
  • héél veel info in de Huawei health app

Minpunten

• niet mogelijk om eigen apps toe te voegen zoals Spotify
  • oplaadkabel aanwezig, maar geen thuislader

pjgauchezNewbie 12 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Accuraat en correct mooi design gebruiksvriendelijk Slaapanalyse had ik meer van verwacht compatibel aan de gsm Leuke extra functies zoals stresstest en ademhalingsoefeningen Lange batterijduur

Pluspunten

• Design
  • Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur

Minpunten

• Slaapanalyse

Koen De JongheNewbie 11 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Ik gebruik nu al enkele dagen de sportwatch van Huawei en ben zeer tevreden. Tijdens een indoor fietssessie kon ik mooi mijn harstlagzones volgen en de verbruikte calorieën. Ook de slaapregistratie is leuk. Het geeft een goed beeld welke je diepe en minder diepe slaap je doorloopt gedurende je nachtrust.

Pluspunten

• batterijduur
  • makkelijk in gebruik
  • werkt goed met gezondheidsapp Huawei

Minpunten

• geen

tim64323Newbie 7 januari 2020

Huawei Watch GT 2 Sport (46mm) Zwart (Zwart)

Prima horloge die perfect werkt. Snelle verbinding en gps signaal en batterij gaat ook zeer lang mee. Het opladen gaat superhandig en supersnel

Pluspunten

• batterij
  • gps signaal
  • robuust

Minpunten

• verbinding strava
  • timer stopt niet als je stilstaat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Huawei Watch GT 2 (46mm) Titanium (Beige)?