1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Roywall.e 14 december 2021 Product gekocht

Pioneer SPH-20DAB

Mooie oplossing voor radio en smartphone. Dit is een fijne radio omdat ik mijn telefoon in een houder wilde hebben maar niet in mijn dashboard wilde schroeven. De radio heeft een mooie ingebouwde houder waar diverse telefoons inpassen, zowel horizontaal als verticaal.

Pluspunten

• Geen aparte houder telefoon nodig
  • Goed geluid
  • Veel mogelijkheden
  • Mooi design
  • Compleet pakket, dab ANT, Mic, USB laadkabel

Minpunten

• Bluetooth maakt niet altijd verbinding

Geluidskwaliteit Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Pioneer SPH-20DAB?