Samsung EVO Plus 2020 64GB

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
BvanBart 16 februari 2021 Product gekocht

Samsung EVO Plus 2020 512GB

Fijne geheugenkaart voor in mijn Nintendo Switch! Echter behaal ik met 2 verschillende kaartjes niet hoger dan 20Mb/s met schrijven. Dit kan ermee te maken hebben dat ik een USB 2.0 geheugenkaartlezer gebruik.

Pluspunten

• Goed formaat
  • Kwaliteit
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Schrijfsnelheid niet 100Mb/s (op USB 2.0 dan)

Umbra Socius 5 juni 2021 Product gekocht

Samsung EVO Plus 2020 128GB

Haalt i.c.m. een Kingston USB3 kaartlezer ~98 MB/s read / ~65 MB/s write in CrystalDiskMark (8.0.2) op profiel 'real-world performance' (SEQ1M).

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung EVO Plus 2020 64GB?