Specificaties WiFi-ax • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Patrick_Turbo 24 september 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Uitkijken voor je tot koop overgaat. Alle instellingen in Aimesh opstelling worden gedeeld over alle routers. Gastennetwerk kan niet roamen, Ik baal van de aankoop.

Pluspunten

• Snelheid
  • Bereik
  • gemak

Minpunten

• instelmogelijkheden
  • Gastnetwerk roamen werkt niet

Beheerbaarheid Score: 1
WLAN-bereik Score: 4

morize 15 september 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Opvallende verschijning en een uitstekende vervanger voor mijn oude router: veel instelmogelijkheden, snel en stabiel.

Pluspunten

• WiFi 6
  • WPA3
  • Snel
  • Stabiel
  • Duidelijke software

Minpunten

• Nog geen

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5

AdrianGNewbie 26 september 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Omdat ik voorbereid wilde zijn op de toekomst, heb ik gekozen voor een WiFi6 router en deze heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding. Bonus:RGB! Zo ver van mijn test is het erg snel en ik vind het erg leuk dat het automatisch schakelt tussen 2.4Ghz en 5 Ghz. Ik raad het aan!

Pluspunten

• erg snel
  • tri-band
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• prijs

Asgardian 19 september 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Wilde wat doen aan het slechte bereik op mn zolder. Ipv mesh eerst router vervangen. Bereik helaas niet veel beter. Met AI Mesh kan ik altijd nog een extra router op de eerste verdieping erbij zetten. Ben ik nog steeds goedkoper uit. Vandaar toch 5 sterren.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit super
  • Uitbreidbaar met Ai Mesh
  • Internet lijkt wat sneller?
  • Vervangt experiabox

Minpunten

• Bereik niet veel beter dan Experiabox

BertusTweakersNewbie 12 augustus 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Goed product voor een goede prijs en makkelijk aan te sluiten en te instaleren ook via de app. In de accespoint modes kan je het tabblad iptv niet instellen op de juiste poort dus kan je geen tv van KPN kijken omdat het hapert

Pluspunten

• Installatie gemakkelijk
  • Goede kwaliteit
  • Handige App
  • Sterk signaal

Minpunten

• iptv niet in accespoint

Cman8 28 juli 2020 Product gekocht

Asus RT-AX82U

Gebruik het in access point mode. Via draad aangesloten en het werkt na 1 minuten klikken. Betere AC signaal sterkte zowel 2.4 als 5 Mhz dan de Linksys WRT32X die het vervangt. Ik heb maar 1 AX client (Galaxy S10+) en die doet het prima.

Pluspunten

• gunstig prijs
  • installatie erg makkelijk
  • goede signaal sterkte

Minpunten

• game look (persoonlijk smaak)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus RT-AX82U?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite