Marvel's Spider-Man: Miles Morales, PS5

Specificaties PlayStation 5 • Actie, Avontuur • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
VySio 15 februari 2021 Product gekocht

Marvel's Spider-Man: Miles Morales, PS5

Leuke uitbreiding op Spider-man. Als je het origineel leuk vond dan is dit zeker een aanrader. Het verhaal is leuk om te volgen. Echter kan ik mij persoonlijk wat storen aan al die maatschappelijk verantwoordelijke goedzakken in het spel. Prestaties Raytracing is de go-to grafische mode imo.

Pluspunten

• 60fps + Raytracing
  • Basic combat + Miles moves
  • Fast travel is secondenwerk

Minpunten

• Ongeveer 10u verhaal + sidemissies
  • Miles is een perfecte jongen

Aramius 6 januari 2021 Product gekocht

Marvel's Spider-Man: Miles Morales, PS5

Hele toffe game voor iedereen met een PS5! Ziet er prachtig uit in 4K met ray tracing & 30FPS of checkerboard 4k en 60FPS. Speelt heerlijk net zoals de eerste Spider-man. Verhaal is heel tof maar wel redelijk kort. Ik vind Miles Morales een nog toffer personage dan Peter Parker.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Loopt heel soepel
  • Fast travel en opstarten vanaf begin heel erg snel!
  • Speelt heerlijk
  • Tof verhaal en personages.

Minpunten

• Verhaal beetje kort.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Marvel's Spider-Man: Miles Morales, PS5?