1 review

Intel Core i7-10700KF Boxed

Specificaties 1200 socket • Octa (8) core @ 3,8GHz-5,1GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Intel Core i7-10700KF Boxed. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Xevichr 28 april 2021 Product gekocht

Intel Core i7-10700KF Boxed

Doet wat je ervan verwacht. Wordt een beetje onderschat door de nieuwe AMD Ryzen 5000 series die ik zelf in het begin ook wilde kopen. Maar ik ben toch met deze gegaan. De 5000 series waren voor mij iets te duur. Max 70 C met Scythe Fuma 2.

Pluspunten

• 8 cores 16 threads

Minpunten

• Geen iGPU

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-10700KF Boxed?