1 review

Lenovo Legion 5 15ARH05 (82B5007DMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Back-to-schooleditie - Augustus 2020

In deze back-to-schooleditie van de Laptop Best Buy Guide pakken we het anders aan dan anders en bespreken we meer categorie├źn dan gewoonlijk.

216 1 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ginbuntu 8 september 2020 Product gekocht

Lenovo Legion 5 15ARH05 (82B5007DMH)

Deze laptop is ongelooflijk snel, veel sneller dan mijn 2700X. Daarnaast heeft deze laptop zeer goede upgrade opties zoals RAM (2 slots) en 2x nvme drives. De Ryzen 4800H is een topper! Accuduur is ook goed. Ik haal makkelijk 8 uren met light-weight taken zoals webbrowsen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • retesnel
  • ram upgradable
  • Ryzen 4800H 8 cores, 16 threads
  • 2x nvme

Minpunten

• 250 nts scherm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15ARH05 (82B5007DMH)?