Intel Core i7-10700K Tray

Specificaties 1200 socket • Octa (8) core @ 3,8GHz-5,1GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Achtergrond - Intels tiende generatie Core-processors - Comet Lake S komt eraan

Intel maakt zich op om de tiende generatie Core-processors, met codenaam Comet Lake, uit te brengen. Dit is de zesde en waarschijnlijk laatste generatie op een 14nm-procedé.

148 30 apr '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Smokeyy_TR 25 december 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Boxed

Ik heb de CPU gekocht omdat ik lage FPS haalde met call of duty black ops cold war. Dankzij deze CPU kan ik weer prima met hoge FPS gamen.

Pluspunten

• Snel
  • Relatief koel

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant

bramspawn 8 oktober 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Boxed

Snelle processor en zeker voor deze prijs. Heb ook een Ryzen 3700x maar voorkeur gaat toch uit naar Intel! Met een aoi koeler erop nooit boven de 35 graden under load.

Pluspunten

• Snel, zeer snel!
  • Blijft koel
  • Niet overdreven duur

Minpunten

• Tot nu toe geen

Nozmordre 10 augustus 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Boxed

Op zichzelf bekeken is het een uitstekende processor. Vergeleken met andere producten op de markt is het niet de beste waarde voor je geld.

Pluspunten

• OC naar 5.2 Ghz op alle 8 kernen

Minpunten

• Stevige koeling nodig
  • Stevig moederbord nodig
  • Duur

constantin 7 augustus 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Boxed

Beste processor voor gaming op het moment als 10900k niet verkrijgbaar is. Met een overclock tonen benchmarks met een 2080TI alleen verschil op 1% FPS lows als verbetering als je de 10900k met de 10700k vergelijkt. Gekocht in combinatie met MSI Z490 Gaming Edge Wifi en Corsair 16gb 3200Mhz CL16.

Pluspunten

• Goede overclock mogelijkheden(5.1ghz all core, 4700mhz ring/LLC op 1.35v)
  • Enorme prestaties in games. Vorige CPU Bottleneck in BF1 verwijderd (i5-9600k 2070 super, GPU usage was 50% nu 85-100%. Helaas kan die niet volledig zijn benen strekken want Battlefield 1 wil niet boven de 200 FPS
  • Prijs/kwaliteit is het beste vind ik als het gaat om puur gamen om alle mogelijke FPS uit systeem te halen - Met een milde overclock verreweg in alle benchmarks de beste CPU op de markt
  • Hyperthreading kun je uitschakelen op je 2 beste cores en die nog hoger laten draaien wil je nog meer prestaties eruit knijpen

Minpunten

• Heet, tussen 50-70 graden in games, schiet soms op tot 80 graden. 85-90 onder stresstest in combinatie met de Noctua NH-D15 in push-pull configuratie in een Cooler Master HighAirFlow (HAF)
  • Eet graag, 170-180W onder max load
  • Intel's aandelen nemen een goede duik en dat mag zeker wel na 4-5 generaties op 14nm
  • Geen stock koeler al het is 'boxed'. Maar je hebt zeker een hele goede CPU koeler nodig als je throttling wilt voorkomen!

Hoffie2003 6 augustus 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Boxed

Heb deze aangeschaft aangezien mijn vorige aan vervanging toe was. dit was de nieuwste i7 en daar kan je lang mee vooruit. mijn reactie is fantastisch doet wat hij moet doen is nog wel overkill met de 1060 6gb die ik heb.

Pluspunten

• snel
  • Lang mee vooruit kunnen

Jordywil 25 juli 2020 Product gekocht

Intel Core i7-10700K Tray

Laatst aangeschaft voor mijn pc en echt een top CPU. Zelf ben ik van de i5 6500 naar deze gestapt, voor mij is de stap dus enorm. Prestaties zijn echt uitstekend, wel jammer dat de CPU relatief warm wordt, zelfs met de NZXT Kraken x63

Pluspunten

• Hoge prestaties
  • Goed overklokbaar (Tot 5,3 ghz)
  • Tot nu toe geen problemen mee gehad

Minpunten

• Wordt relatief warm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-10700K Tray?