Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - April 2021

In de Laptop Best Buy Guide van april zijn we op zoek gegaan naar de beste laptop voor 500, 700 en 1000 euro.

111 1 apr

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Februari 2021

In de eerste Laptop Best Buy Guide van 2021 gaan we op zoek naar de beste budgetlaptop van 500 euro, een basislaptop van 700 euro en een thin&light van 1000 euro.

143 1 feb

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Back-to-schooleditie - Augustus 2020

In deze back-to-schooleditie van de Laptop Best Buy Guide pakken we het anders aan dan anders en bespreken we meer categorieën dan gewoonlijk.

216 1 aug '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
2 reviews - Pagina 1 van 1
Master060298Newbie 25 februari 2021 Product gekocht

Acer Swift 3 SF314-42-R2MP

Gebruik deze laptop nu 3 weken en hij bevalt heel erg goed. Snel, licht, mooie afwerking, goede batterijduur. Meer wens ik niet.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Mooie afwerking
  • Goede batterijduur (makkelijk 8-10 uur)

Minpunten

• Vingerscan werkt niet altijd meteen
  • Kwam met enige bloatware

Tuningistweaker 13 maart 2021 Product gekocht

Acer Swift 3 SF314-42-R2MP

Mooi klein laptopje met een goede accuduur. Hiervoor had ik een nog een oude ASUS N53, en zie geen prestatie verlies. Budget is wel merkbaar: ik hoor wat ruis op de audio-poort als er geen signaal is, en ook energiebespaar modus grijpt opvallend agressief in op performance. Geen dealbreakers imho

Pluspunten

• erg compact en licht
  • Goede looks
  • Lange accuduur
  • Best vlot

Minpunten

• Uiteraard een geïntegreerd accu
  • Audio-jack geeft wat statische ruis, alleen als er geen signaal is
  • Op lage accu (30%-), is de (ASUS) energiespaar erg aggresief: vingerscanner werkt niet, performance neemt echt sterk af (niet onderzocht, maar waarschijnlijk worden er wel erg veel cores uitgeschakeld?). Zodanig aggresief dat het bijna onwerkbaar is, zoek een stop-contact op.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Swift 3 SF314-42-R2MP?