1 review

Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed

Specificaties 1200 socket • Hexa (6) core @ 2,9GHz-4,3GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Processors tot 200 euro - Betaalbare, courante cpu's vergeleken

Terwijl we aan de vooravond staan van de komst van AMD's Zen3-processors, bekijken we in deze review het huidige aanbod van consumentenprocessors tot 200 euro.

149 27 sep

Achtergrond - Intels tiende generatie Core-processors - Comet Lake S komt eraan

Intel maakt zich op om de tiende generatie Core-processors, met codenaam Comet Lake, uit te brengen. Dit is de zesde en waarschijnlijk laatste generatie op een 14nm-procedé.

148 30 apr '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
de_menne 30 juni 2020 Product gekocht

Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed

Ik heb deze gekocht, komende van een i3 6100. Goeie upgrade tov originele Skylake serie, interessante totaal-systeem kost, goeie video ondersteuning, enkel spijtig dat er weinig performantie vooruitgang geboekt is tov 2015 op gamegebied.

Pluspunten

• Blijft koel
  • Geintegreerde graphics met 4K video ondersteuning
  • veel power in een compacte combinatie met ITX mainboard

Minpunten

• nieuw LGA1200 platform
  • integrated graphics heeft weining progressie tov eerdere series

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed?