1 review

Lenovo ideapad L340-15API (81LW00HUMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ugyuu 18 september 2020 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15API (81LW00HUMH)

In mijn ogen is dit (totdat de 4000 series uitkwam) de beste laptop qua prijs / kwaliteit toen ik hem kocht. Sterke Ryzen 7, 512GB SSD en 16GB aan RAM. Precies goed voor mijn opleiding. Helaas is deze bijna niet meer verkrijgbaar.

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Licht
  • Kenmerken

Minpunten

• Draaimechanisme licht wiebelig
  • Vingerafdrukken
  • Verkrijgbaarheid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo ideapad L340-15API (81LW00HUMH)?