1 review

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y600A9MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,512TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Rodin05 6 augustus 2020 Product gekocht

Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y600A9MH)

erg snelle laptop, ik heb met geen enkele game lag gehad. ook lekker lange accu duur, op papier gaat ie 7,5 uur mee maar dat was bij mij ongeveer 6.5 uur. na 6 maanden testen heb ik gemerkt dat de laptop soms wat problemen heeft met de audio, erg hinderlijk

Pluspunten

• snel
  • accuduur
  • led verlichting onder toetsen bord
  • usb c

Minpunten

• vrij luid tijden gamen
  • ssd van maar 520 gb
  • soms wat audio problemen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Legion 5 15IMH05H (81Y600A9MH)?