€ 2.119,97
Specificaties 13,3" • 2560x1600 • 1TB • Overig - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Apple MacBook Pro 2020 - Nieuw toetsenbord, oude hardware

De 2020-uitvoering van de MacBook Pro kreeg als laatste een nieuw Magic Keyboard ter vervanging van de butterflytoetsenborden. Hoe voelt dat aan en is er nog meer vernieuwd?

260 22 jul '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
thechip 11 juni 2020 Product gekocht

Apple MacBook Pro 2020 met Touch Bar, i5 2,0GHz, 16GB intern, 1TB (Qwerty) Spacegrijs

Overstap gemaakt van een MacBook Pro 13 inch 2018 naar dit model. Reden was enigszins noodgedwongen. De MacBook Pro uit 2010 van mijn vrouw was nodig aan vervanging toe.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Snelheid
  • Speakers
  • Batterijduur

Minpunten

• Geen 14 inch
  • nog steeds bezels

Greatsword 22 juli 2020 Product gekocht

Ik heb de 10th gen met 1TB aan SSD nu iets meer dan een maand in mijn bezit en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Mooi
  • Gewicht
  • Speakers

Minpunten

• Temperatuur
  • Geen SD slot
  • Geen MagSafe
  • Matige Webcam
  • Grote scherm randen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2020 met Touch Bar, i5 2,0GHz, 16GB intern, 1TB (Qwerty) Zilver?