Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
janr1966 31 juli 2020 Product gekocht

Synology DS220+

Mooi en snel NAS, beetje saai uiterlijk, maar ja het is een NAS, geen design object. Zeer goede en uitgebreide software.

Pluspunten

• DSM
  • Functionaliteit
  • snelheid

Minpunten

• niet de goedkoopste
  • documentatie

hermanvanrhijn 2 augustus 2020 Product gekocht

Synology DS220+

Lang verwachte opvolger van mijn 215J - Het resultaat is wat ik hoopte: ik kan nu op mijn mobiele telefoon gewoon door de foto's bladeren zonder te hoeven wachten op het traag binnendruppelen van de thumbs. De CPU load die eerst continu tussen 60 en 90 zat is nu 10%

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • DSM 6 (straks 7)
  • Rappe machine

Minpunten

• Minimale handleiding (alleen schijfinbouw)

LuukBurger 13 oktober 2020 Product gekocht

Synology DS220+

Goede prijs/kwaliteit verhouding en goede prestaties voor thuisgebruik (local network file sharing, Plex Media Server, photo management, backups).

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Synology DSM software
  • Snelheid/responsiviteit

Minpunten

• Front cover voelt beetje goedkoop

the noise 6 november 2020 Product gekocht

Synology DS220+

Dit model gekocht omdat deze voor mij betaalbaar is met raid-1 en de mogelijkheid 16GB mem bij te prikken om Win10 virtueel te kunnen laten werken. Blij met de aankoop.

Pluspunten

• relatief betaalbaar
  • raid 1
  • extra geheugen

Minpunten

• geen tot nu toe

Kwaliteit voeding Score: 4

_ferry_ 3 februari 2021 Product gekocht

Synology DS220+

Prima apparaat, twijfelde tussen de J-versie en deze, maar gezien je vaak jaren met een NAS vooruit kunt had ik de meerprijs er voor over. De 2GB is een beetje gierig van Synology, ben van plan om er een losse module bij te steken, daar 40-50% al in gebruik is.

Pluspunten

• prima snelheid
  • Doet stilletjes zijn werk met 2x WD green
  • Functionaliteit van Synology is top, docker, web, auto backup etc.

Minpunten

• plastic frontje valt er zowat van af als je er naar kijkt.
  • behuizing wel vast te zetten (kensington lock), schijven niet.

HendrikT 31 januari 2021 Product gekocht

Synology DS220+

Gelukkig toch gekozen voor deze 220+ ipv de goedkopere variant. Hij is echt stukken sneller dan mijn DS214 die stuk gegaan is. I.c.m. docker werkt alles weer als vanouds

Pluspunten

• Snel
  • kan overweg met de schijven van oudere types

Minpunten

• tot nu geen

ErVeHaa 6 januari 2021 Product gekocht

Synology DS220+

Na ruim 8 jaar was mijn oude DS212+ afgeschreven. Hoewel er veel cloudoplossingen beschikbaar zijn voor de backup en synchronisatie van je gegevens, blijft een lokale opslag, in eigen beheer prettig. Daarnaast heeft Synology een goede reputatie opgebouwd voor ondersteuning, updates en nieuwe functies.

Pluspunten

• Lokale opslag voor je devices op je huisnetwerk
  • Goede bouwkwaliteit en jarenlange ondersteuning
  • Veel bruikbare packages voor backup, audio, video, web
  • Community ondersteuning en packages

Minpunten

• Mist de gebruiksvriendelijkheid die cloudoplossingen wel bieden
  • Packages missen de gebruiksvriendelijkheid (vanzelfsprekendheid) van cloudoplossingen of apps als iCloud of spotify...
  • ... enige affiniteit met ICT is daarom nodig

knakie 1 januari 2021 Product gekocht

Synology DS220+

backup, synchronisatie, media server en veilige opslag op 2 harde schijven. En nog legio andere mogelijkheden inclusief toegang via apps. Dan is 500+ euro niet veel inclusief 2x4Tb harde schijven (=8Tb RAID0 of 4Tb RAID1). Prima voor thuis

Pluspunten

• makkelijk te integreren in netwerk
  • veel mogelijkheden
  • snel

Minpunten

• configuratie niet voor leken

Erik-r 29 december 2020 Product gekocht

Synology DS220+

Zeer gebruiksvriendelijk station, alles werkt duidelijk zelfs voor mij als leek.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel te installateren

Minpunten

• In woonkamer toch licht gezoem van apparaat, ondanks stille modus
  • Te veel mogelijkheden

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Synology DS220+?