MSI Optix MAG322CQR Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
vatoloco777 28 september 2021 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Ik heb deze monitor na 2 weken geretourneerd, omdat ik de kleuren en scherpte niet optimaal kon krijgen.

Pluspunten

• 165 fps
  • Lage responsetijd
  • Gunstig geprijsd

Minpunten

• Positie scherm beperkt aan te passen
  • Kleuren niet goed in te stellen
  • Scherpte niet goed in te stellen

Stijn1005Newbie 4 januari 2021 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Ik heb dit scherm gekocht bij Coolblue. De kwaliteit is zwaar ondermaats. Zeker niet je geld waard. Ik wil het daarom iedereen afraden om dit scherm te kopen en om verder te zoeken naar een ander scherm.

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Te veel ghosting
  • Kleuren niet mooi

Lipton16 29 november 2020 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Vergeleken met de voorganger is dit scherm veel beter, de kleuren zijn mooier en het scherm voelt beter / sneller dan de vorige versie. Er is te veel Ghosting / Tearing aanwezig op zwarte vlakken. Te veel zichtbaar. Al met al een uitstekend scherm. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Kwaliteit kleuren
  • Snelheid
  • Stevige / Degelijke bouw
  • Goede fabrieksinstellingen
  • 2K 165Hz

Minpunten

• Te veel Ghosting
  • Tearing

Teal_TigerNewbie 28 november 2020 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Dit scherm is niet te gebruiken door de ghosting en blacksmearing. Ik heb dit scherm na één dag teruggestuurd, omdat ik na 15 minuten gamen motion sickness kreeg van de slechte kwaliteit. Vanwege deze reden speel ik liever op mijn 24 inch-60hz-tn paneel van 125euro dan op dit dure scherm.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit

Minpunten

• Ghosting
  • Blacksmearing
  • GTG
  • Kleuren
  • Terugsturen is veel werk

dods12Newbie 8 juni 2020 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Helaas teruggestuurd. Dit scherm heeft bijzonder veel lastig van ghosting/tearing! Op papier alles wat ik zocht in een monitor.

Pluspunten

• 165hz
  • Gsync werkt icm RTX2060
  • Ondersteuning voor 120hz via HDMI

Minpunten

• Edge bleeding
  • Ghosting/tearing duidelijk aanwezig
  • HDR weergave valt erg tegen versus concurrentie

lindseysew 6 juni 2020 Product gekocht

MSI Optix MAG322CQR Zwart

Jammer, echt jammer. Eerste scherm was qua ghosting/tearing goed, haast niet te zien. Alleen had ik pech dat ik na één dag twee stuck pixels had en dit scherm terug wou sturen voor een nieuwe. Vanaf het eerste moment dat de nieuwe binnenkwam, zag ik duidelijk ghosting/tearing.Dus geen VA-paneel meer.

Pluspunten

• Hoge resolutie (QHD).
  • Mooi curved design.

Minpunten

• Ghosting/tearing op elke response time instelling.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI Optix MAG322CQR Zwart?