Sennheiser Momentum True Wireless II (Wit)

€ 272,99
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Dutchiee 26 december 2020 Product geleend
De reviewer heeft dit product te leen gekregen voor het schrijven van deze review.Dutchiee schreef afgelopen jaar 29 reviews, waarvan 65% gesponsord.

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Sennheiser heeft niet heel lang geleden de Momentum True Wireless 2 uitgebracht. Zijn deze een verbetering t.o.v. de vorige generatie? Wat levert Sennheiser allemaal mee en hoe lang gaan de oortjes mee? In deze review zoek ik het uit!

Pluspunten

• Meegeleverde silicone oortjes
  • Kwaliteit van materialen
  • Via de Smart Control app zijn de in-ears verder te tweaken
  • Actieve noise cancelling
  • Helder geluid
  • 7 uur accuduur en nog mogelijkheid om tot 28 uur op te laden

Minpunten

• Prijs, met 240 euro is het geen goedkope aankoop
  • Oplaadkabel is niet gigantisch lang

casperdbt 6 juli 2021 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Geweldig product, ik lees dingen over connectiviteit problemen, maar daar merk ik niks van, de app werkt ook perfect, en de touch controls doen het nog helemaal perfect, terwijl ik deze al sinds de lancering heb. Geweldige geluidskwaliteit, transparency klink hartstikke goed, Nice cancelling is minder geweldig.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Transparency
  • Batterijduur
  • Geen latency bij videos
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Prijs, maar is het meer dan waard.

FAM A 26 oktober 2020 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Erg teleurstellend - zowel mijn samsung tablet als mijn LG TV laten een grote vertraging zien tussen geluid en beeld. Ik ga ze terug sturen

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Zitten goed
  • Gemakkelijk in te stellen met app

Minpunten

• geen sybchronisatie tussen beeld end geluid
  • duur

Koekje 8 september 2020 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Jammer van de 'volume-min-bug'. waarbij de touch stopt met werken in het linker oortje. Koop het dus ergens met flinke garantie en als je refurbished/returned koopt dikke kans dat ze deze bug hebben. Ander nadeel: een device tegelijk verbonden en geen wireless-charging. Verder wel prachtig geluid en bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• QC

IdR 17 juli 2020 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Relatief duur. De geluidskwaliteit is echt goed maar de noise cancelling is kwalitatief echt een stuk minder dan vergelijkbare modellen, inclusief goedkopere varianten van concurrenten.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Pasvorm

Minpunten

• Noise cancelling echt slecht
  • Te duur

Nvde 11 april 2020 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

App is niet bruikbaar met elke Android, google. Connectieproblemen.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• App
  • Connectie

Fayah 11 april 2020 Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless II (Zwart)

Ik ben een enorm muziek liefhebber, wel kritisch op geluidskwaliteit. Heb eerst Samsung Galaxy Earbuds gehad, maar dat is speelgoed vergeleken bij de Sennheiser. In alle opzichten. En toch ook niet goedkoop. Scheelt ong. € 100,-. Dus echt de kwaliteit die je van een merk als Sennheiser mag verwachten.

Pluspunten

• Bijzonder goede geluidskwaliteit
  • Niet goedkoop, maar volledig waard.
  • Heel veel mogelijkheden.
  • Goed te combineren met extra volume versterker (b.v. super volume booster) Een belevenis.

Minpunten

• Best duur.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sennheiser Momentum True Wireless II (Wit)?