Review door de redactie

Round-up - Vier betaalbare 65"-tv's - Een maatje groter, maar nog rond 900 euro

Met het EK voetbal op komst vroegen we fabrikanten om 65"-tv's van ongeveer 900 euro. Het resultaat is een round-up met modellen van Hisense, LG, Samsung en Sony.

222 6 jun

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
mvansluis 24 april 2020 Product geleend

Sony KD-55XH8096 Zwart

Ik ben zeer tevreden over de Sony 55XH80, hoewel niet alles perfect is. Over het beeld en de connectiviteit, waaronder Airplay ondersteuning, ben ik erg te spreken. Het geluidsniveau had ik beter verwacht en de zoekfunctie met Google Assistant kan ook nog flink verbeterd worden

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Apple Airplay ondersteuning
  • Makkelijk te installeren
  • Android TV
  • Veel apps

Minpunten

• Geluid niet geweldig
  • Bluetooth koptelefoon verbinding wordt niet ondersteunt
  • Zoekfunctie Google Assistent werkt niet zoals verwacht

Stegero 23 april 2020 Product gekocht

Sony KD-55XH8096 Zwart

Mooie beeld kwaliteit, goed voor bioscoop believing in eigen huis Goede intuitieve wizard om beeld , geluid en alle andere functionaliteiten in balans te brengen. Veel apps om iedere gebruiker veel plezier en believing te geven. Ingebouwde Chromecast voicecontrol afstandsbediening kunststof ombouw en pootjes snelle functies afstandsbediening

Pluspunten

• Mooie beeldkwaliteit
  • Geluid kwaliteit
  • gemak van het instellen
  • Chromecast

Minpunten

• geen verbinding met Horizon box
  • kunstof pootjes

RiajNewbie 21 april 2020

Prima TV met veel mogelijkheden

Pluspunten

• Veel apps
  • Zeer snel

Minpunten

• Afstandsbediening werkt niet op ziggo kastje

Inbrandgevoeligheid Score: 4

mlb24Newbie 21 april 2020

Sony KD-55XH8096 Zwart

Wat een geweldige ervaring! Al enige tijd ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe televisie en iedere keer miste er wel iets. Alles wat ik zocht in een TV heb ik nu gevonden.

Pluspunten

• Chromecast en AirPlay
  • X1-processor
  • Snelheid
  • 5000 Apps

Minpunten

• Geluidskwaliteit

AballNewbie 26 april 2020 Product geleend

Sony KD-55XH8096 Zwart

Ik heb de tv mogen testen voor een maand, ik vind het een prima tv, maar ik ben niet omver geblazen door de kwaliteit helaas. Had zoveel meer verwacht van Sony en door het lezen van de specs.

Pluspunten

• Scherm kan op zwart tijdens muziek etc.
  • Android tv
  • Veel apps/ mogelijkheden
  • Chromecast ingebouwd
  • Apple AirPlay 2

Minpunten

• Lage kwaliteit/ kunstof behuizing
  • Geen bioscoop ervaring zoals beloofd door dolby Atmos
  • Geluid is heel vlak, tegenvaller!
  • Beeld is ook een tegenvaller.
  • Afstandsbediening is groot en lomp

Sony KD-55XH8096 Zwart

Een fantastische tv in design en beeld! Het is je koop en huurfilms erop kijken meer dan waard! Het is bijna je mobiel in het groot! Makkelijk apps downloaden en geheugen wat je veel kijkt of waar je gebleven bent! Ik koop hem!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Apps werken erg snel
  • Airplay ook erg snel
  • Mooi design
  • Werkt bijna als je mobiel

Minpunten

• Geluid beter via boxen

Inbrandgevoeligheid Score: 5

Willemien22 21 mei 2021 Product gekocht

Sony KD-55XH8096 Zwart

Drie x nooit weer.. Nr 1 backlightbleed kon deze niet geruild? Later wel omdat er een veel dooie pixels naast elkaar in t scherm kwamen. Nr 2 mooi beeld alleen de ombouw scheef en slordig weer terecht een ruiling Nr 3 vol dooie pixels...en enorme backlightbleed. Geen Sony tv meer!!!

Pluspunten

• Beeld opzich mooi

Minpunten

• Snelheid
  • Backlightbleeding
  • Behuizing

Tmaster 27 februari 2021 Product gekocht

Sony KD-55XH8096 Zwart

Zeer scherpe prijs voor een tv met dergelijke specificaties, Google chromecast, airplay ingebouwde netflix etc. Allemaal prima en het schakelen tussen de menu's gaat zeer snel. Jammer van het middelmatige geluid en sledchts 50hz maar dat kun je ook verwachten voor deze prijs. TV kwaliteit is verder dik in orde

Pluspunten

• chromecast
  • airplay 2 ondersteuning
  • menu's laden snel

Minpunten

• Relatief hoog verbruik (wattage)
  • 50hz

MarchelGNewbie 17 november 2020 Product gekocht

Sony KD-55XH8096 Zwart

Supermooie TV Zeer tevreden. Eenvoudige installatie. Audio ging direct via HDMI-ARC naar Yamaha Receiver. Beeldkwaliteit goed. Bediening eenvoudig (ook voor kinderen). Sony wil waarschijnlijk zijn playstation PS4 markt beschermen dus worden er officieel geen controllers ondersteund. ;-( Kortom een soort super mooie auto zonder multimedia stuur. Prima TV.

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • Android TV bied zeer veel multimedia mogelijkheden
  • Audio en bediening via ARC werkt goed

Minpunten

• Spel controllers worden niet ondersteund
  • Afstandbediening van KPN nog nodig

lexus2510Newbie 10 mei 2020 Hands-on

Sony KD-55XH8096 Zwart

Het geluid van de tv is wel minder dan dan ik had verwacht. Waren mijn verwachtingen te hoog met betrekking tot Dolby Atmos. Wellicht doordat ik een surround set ben gewend. Wel bied deze te een breed scala aan connectiviteit. AirPlay2 werkt uitstekend.

Pluspunten

• Beelscherm kwaliteit
  • gebruikers gemak

Minpunten

• ingebouwde speakers
Berkel1Newbie 28 april 2020 Product gekocht

Sony KD-55XH8096 Zwart

Geluid kan zeker veel beter maar voor de rest ben ik erg tevreden. De apps zijn makkelijk en handig in gebruik en over de AirPlay ben ik goed te spreken. Beeld is ook fenomenaal en zeker 4K. De design vind ik ook een pluspunt, het is een eyecatcher in huis.

Pluspunten

• Design
  • gebruiksvriendelijk
  • apps
  • Ingebouwde chromecast

Minpunten

• geluid

mw.mtmNewbie 19 april 2020

Sony KD-55XH8096 Zwart

Fantastische televisie, voor een mooie prijs. De kwaliteit die je verwacht van Sony, snel, veel opties (Netflix, YouTube snelknop) en mooie afwerking. Geluid is dolby, hoge kwaliteit, beeld is scherp en toch heel groot en kleuren worden mooi gevormd door de TV. Enorm veel kijkplezier van, een aanrader!

Pluspunten

• Topgeluid
  • Afwerking stijlvol
  • Scherp beeld

Minpunten

• Levert veel kijkuren op

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony KD-55XH8096 Zwart?