€ 41,83
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
b0b1991 15 juni 2021 Product gekocht

HyperX Pulsefire Raid

Deze muis gekocht omdat ik te weinig knoppen had op mijn Logitech G502. Erg tevreden over alles behalve de verste duimknop.

Pluspunten

• Goede sensor
  • Lichte kabel
  • Fijn design
  • Mooie verlichting
  • Hele fijne switches

Minpunten

• Verste duimknop te ver.

junneh 17 mei 2022 Product gekocht

Gebruik deze nu een jaar of 2 en uiterst tevreden

Pluspunten

• 3 hardware profielen zonder software
  • extra knoppen
  • licht

Minpunten

• mag voor mijn kolenschoppen net iets groter/hoger

Turismo 17 oktober 2020 Product gekocht

HyperX Pulsefire Raid

Eindelijk een waardige vervanger kunnen vinden voor mijn Logitech G400s (en daar weer voor de MX518), bij Logitech zelf nooit een waardige vervanger gevonden, G403 nog geprobeerd, maar die ging gelijk retour. De Pulsefire Raid is kwa shape nagenoeg gelijk maar met moderne features en 1 van de beste sensors.

Pluspunten

• Fijne shape, nagenoeg gelijk aan de G400s/MX518
  • Pixart 3389 sensor en omron switches
  • 11 programmeerbare knoppen
  • Braided kabel, normaal geen fan van maar deze is heel dun
  • RGB opties mocht je daarvan houden. Ook uit te zetten.
  • Licht gewicht met zijn 95 gram
  • Instellingen worden in het geheugen van de muis opgeslagen

Minpunten

• HyperX Ngenuinity software voelt nog beetje onaf, het is dan ook nog in beta. Maar opzich doet het t broodnodige
  • Sommige van de extra knoppen moeilijk bereikbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HyperX Pulsefire Raid?