Specificaties 8" • 1920x1200 • 32GB • Android 9.0 - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
wilb 5 juni 2020 Product gekocht

Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs

Lenovo TB-8705F Scherm is heel lekker scherp wat ook de bedoeling is omdat ik er pdf boeken op lees. De gezichtsherkenning werkt snel en daardoor mis ik de vingerafdrukscanner niet. Tevens kan dan bij gebruik door meerdere personen iedereen automatisch zijn eigen account ontgrendelen! HOES: https://www.amazon.nl/gp/product/B0851GKFX8/

Pluspunten

• snelle processor met 3Gb ram
  • Licht (300gr.)
  • uitbreidbaar tot 256Gb

Minpunten

• interne RAM traag: DDR3 ipv DDR4
  • 32Gb intern geheugen
  • Bluetooth 4.2 en niet 5.0 !
  • L3 dus Netflix alleen in SD

Helixes 29 mei 2020 Product gekocht

Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs

Gekocht voor € 139 als e-reader alternatief. Persoonlijk heb ik weinig eisen aan een tablet (ik heb een smartphone voor de heavy lifting en een PC voor gaming). Prijs-kwaliteit is zeker op orde. Maar, het ontwerp lijkt zo dat men er vanuit gaat dat hij met een hoesje wordt gebruikt.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Scherm
  • Stevig model

Minpunten

• Scherpe rand
  • Geen USB-C

sowen 29 juli 2020 Product gekocht

Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs

Oude ASUS-tablet begaf het, deze gekocht om online fitness te kunnen blijven doen. Ik zocht: recente Android-versie, goede scherm, BT5, liefst meer dan 2GB RAM en weinig bloatware (dus geen Samsung ;-)), max +/-€125. Deze voldeed als enige in die prijsklasse. HELAAS Na 1e update, L1 Widevine wordt L3! -1*

Pluspunten

• Scherm scherp en helder
  • FullHD
  • Geweldig geluid door BT-koptelefoons
  • BT 5.0 (zeker! niet alleen volgens doos maar ook volledige specificaties op Lenovo, en ook Bluetooth checker)
  • Android 9
  • vlotte gezichtsherkenning

Minpunten

• Luidsprekers aan slechts één kant (boven in portraitmodus)
  • Geen vingerafdrukscanner
  • Micro USB ipv Type C
  • 390Mb/s 5Ghz WiFi (dus 1 ipv 2 antennes)
  • L1 Widevine wordt L3 na systeemupdate! WTF? -1*

Maurice_1984 19 mei 2020 Product gekocht

Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs

Gekocht voor de kinderen zodat ze er eenvoudige spelletjes op kunnen spelen en tevens filmpjes op kunnen kijken. Ik ben blij verrast door de kwaliteit van het scherm en de snelheid. Verder is het een mooi handzaam model. In dit formaat is er weinig beschikbaar.

Pluspunten

• heel behoorlijk scherm
  • accuduur
  • vlot genoeg voor eenvoudige taken

Minpunten

• laden gaat traag

a.vandenhoeven 14 maart 2020 Product gekocht

Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs

Dag-aanbieding amazon.de 110 euro (9-3-2020). Erg fijn scherm (de touch-en-helderheid), goede-vlotte-processor (mijn-1ste-Mediatek-die-echt-goed-is). Is vervanger van LG-Ipad-8" (processor-snapdragon-600) die stuk ging na 6 jaar intensief gebruik. Deze is zeker zo goed en laten we hopen net zolang mee-gaat. Pas op hoesjes voor ander M8 (TB-8505...) passen niet (verkocht-bij Coolblue en Aliexpress).

Pluspunten

• Vlot tablet , met P22T processor
  • Helder duidelijk scherm
  • Lange batterijduur
  • 8inch, 305 gram goed in de hand te houden
  • weinig bloatware
  • android 9

Minpunten

• middelmatig speaker geluid
  • nog GEEN hoes te koop voor type TB-8705F

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Tab M8 FHD (ZA5F0007SE) Grijs?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite