ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition

Specificaties Max. 1,875GHz • GDDR6 • 2x DP, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
ZhivroNewbie 14 augustus 2020 Product gekocht

ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition

Ter vervanging van mijn GTX 970 & wachtend op de RTX 30 serie, deze Asus ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition gekocht. Deze kaart presteert top door zijn 6GB GDDR6 & blijft lekker koel. RGB makkelijk in te stellen met Aura Sync, kaart bevat een strakke alu backplate.

• Snel geheugen
  • Strak afgewerkt

Minpunten

• nog niet gevonden

Gold Kris 5 augustus 2020 Product gekocht

ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition

Een tijdlang gezocht naar de beste grafische kaart voor mijn game computer. Uiteindelijk gekozen voor deze relatief dure kaart. Kwaliteit heeft zijn prijs en dit maakt deze kaart meer dan waar. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze. De meeste games draaien boven 60fps op ultra setting.

Pluspunten

• De grafische kaart is van zeer goede kwaliteit. Hij heeft een metalen 'back plate' die niet alleen bijdraagt aan de stevigheid van de kaart maar tevens een rol speelt in de warmteafvoer
  • Ervaring tot nu toe is dat de meeste games boven de 60fps op ultra setting draaien (1080p monitor)
  • De temperatuur blijft op een zeer acceptabel niveau en bereikt maximaal 60 graden
  • De grafische kaart is als gevolg van de goede koeling (grote 'heatsink') nauwelijks hoorbaar
  • Het design van de grafische kaart is aantrekkelijk en heeft een subtiel ROG RGB logo
  • Heeft zowel twee HDMI als twee DP poorten
  • De 'drivers' zijn makkelijk te installeren met de NVIDIA software (GeForce Experience)

Minpunten

• De GPU Tweak II software geeft zo nu en dan wat problemen (OSD instellingen)
  • De AURA software heeft last van 'bugs'

ItsNyotyNewbie 21 juni 2020 Product gekocht

ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition

Dit is een heel goed product. Vooral als je goed wilt gamen. Echter kan het de meeste games smooth 60fps aan maar sommige dan weer niet. De levertijd van het product was wat minder. Maar dat kwam door het bedrijf waar ik het kocht.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Mooi
  • Smooth 60fps

Minpunten

• Lange levertijd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS ROG Strix GeForce GTX 1660 Super OC Edition?